X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם CA
▪  ▪  ▪

ענקית התוכנה CA ממנה נשיא ומנכ"ל חדש
ג'ון סוויינסון בעל ותק של 26 שנים ב-IBM ובתעשייה נבחר לנשיא ומנכ"ל וכחבר מועצת המנהלים.
קנת קרון מנכ"ל הזמני של CA ימשיך לכהן בתפקידו בתקופת המעבר שתימשך בין ארבעה לשישה חודשים.
יו"ר CA לואיס רניירי: החלטות אלה מבטיחות כי CA תמשיך במגמת התנופה שבנתה בששת החודשים האחרונים.
CA ספקית תוכנות הניהול הגדולה בעולם, ממנה את ג'ון סוויינסון, לתפקיד נשיא ומנכ"ל, בנוסף יכהן סוויינסון כחבר מועצת המנהלים של CA, שהורחבה ל-10 חברים. כנשיא, סוויינסון, 50, יהיה אחראי תחילה להתוות את אסטרטגיית התוכנה של CA ואת פיתוח המוצרים המתאים בכדי להגשים את החזון.
סוויינסון שימש לאחרונה כסגן נשיא בגוף מכירות התוכנה העולמי של IBM, והיה אחראי על מכירת הקו המגוון של מוצרי התוכנה של IBM בערוצים שונים. קודם לכן, הוא שימש כמנהל כללי בחטיבת שילוב היישומים ותוכנות הביניים (Middleware) בקבוצת התוכנה של IBM, חטיבה שהקים בשנת 1997. כראש קבוצת התוכנה הגדולה ב-IBM, הוא וצוותו פיתחו ושיווקו את משפחת מוצרי תוכנות הביניים WebSphere, שזכתה להצלחה רבה.
יו"ר CA, לואיס רניירי: "אני מאוד מרוצה שאדם בעל שיעור קומה כג'ון סוויינסון נבחר לעמוד בראש CA, הוא ישלים בצורה מעולה את צוות הניהול החזק שלנו ב-CA. "הוא יודע מה נדרש כדי לנהל עסק תוכנה ולבנות מותגים, לאחר שבילה את תשע השנים האחרונות בהנהלה הבכירה של קבוצת התוכנה של IBM. יש לו התלהבות אדירה ביחס ללקוחות, והבנה של האופן שבו יש ליישם חזון טכנולוגי המניע את צמיחת ההכנסה".
קנת קרון, שמונה למנכ"ל זמני באפריל 2004 והוביל את CA מאז מינויו ימשיך להוביל את החברה במהלך תקופת המעבר, שתימשך ארבעה עד שישה חודשים. סוויינסון הצטרף ל- CA ביום שני ויפעל תחת סמכותו של קרון בתקופת המעבר. ג'ף קלארק, שהצטרף ל- CA באפריל 2004, כמנהל תפעול ראשי וכמנהל הכספים של החברה ימשיך בתפקידו תחת סמכותו של קרון.
על פעילותו ותרומתו של סוויינסון בתעשייה מוסיף רניירי: "ג'ון הפך פתרון תוכנה לא-מוכר יחסית, תוכנות הביניים, לעסק השווה מיליארד דולר. יש לו סידרה של מיומנויות ייחודיות, כולל פיתוח, מכירות ושיווק, שכולן ביחד הופכות אותו למנהל מעולה ולאדם המתאים להוביל את CA בעת שהיא ממשיכה להתקדם ולהתפתח".
"קן וג'ף עשו עבודה יוצאת דופן בהקניית יציבות ל- CA במהלך תקופה סוערת ביותר, והחזירו את החברה למסלול", אמר רניירי. "הם הגדירו חזון לחברה, פיתחו תוכנית צמיחה אסטרטגית והתחילו בתוכנית לארגון מחדש של עלויות. קן לקח על עצמו תפקיד מאתגר, והתרשמתי מאוד מסגנון הניהול שלו ומן היכולת שלו לגרום לעובדים, ללקוחות ולמשקיעים להאמין בעתידה של CA. אני מודה לקן על כך שהסכים להישאר לתקופה נוספת של ארבעה עד שישה חודשים כדי לעזור להבטיח את הצלחתו של ג'ון".
בנוסף לתפקידו כמנכ"ל זמני של CA, קרון, 48, משמש גם כחבר במועצת המנהלים של החברה. הוא ימשיך להוות חלק ממועצת המנהלים של CA גם לאחר שיעזוב את תפקיד המנכ"ל. לפני עבודתו ב- CA, הוא שימש כמנכ"ל של חברת Vivendi Universal Games, מובילה עולמית בהוצאה לאור של בידור אינטראקטיבי מקוון, מבוסס מסוף ומבוסס PC, המהווה חטיבה של Vivendi Universal, S.A. כמו כן, קרון שימש כמנהל התפעול הראשי של Vivendi Universal Entertainment.
אודות CA
חברת Computer Associates International Inc. ((NYSE:CA היא ספקית תוכנות הניהול הגדולה ביותר בעולם, המספקת תוכנות ושירותים לניהול, תפעול, אבטחה, אחסון, מחזור חיים ושירות המאפשרים שיפור היעילות, הביצועים והאמינות של מערכות מידע ארגוניות. CA נוסדה ב 1976, מנוהלת מ Islandia- N.Y., ופועלת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. הסניף הישראלי הוקם ב-1988 ומונה כיום כ-300 עובדים העוסקים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות והדרכה והטמעה.
תאריך:  28/11/2004   |   עודכן:  28/11/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il