X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם א.ל.מ.
▪  ▪  ▪

רשת א.ל.מ מכריזה על קרנבל החשמל
רגע לפני עליית המחירים הצפויה בשוק מוצרי החשמל, יוצאת רשת א.ל.מ בחגיגת מכירות לוהטת עם מיטב מותגי החשמל - חדשים סוג א', עודפי מלאי ומוצרים מתערוכות ותצוגות בהנחות ענק על כלל המותגים.
קרנבל החשמל יתקיים מיום חמישי עד יום שני, 6-2 בדצמבר בביתן 15 בגני התערוכה.
צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "קרנבל החשמל הוא חגיגית מוצרי החשמל הגדולה בישראל ופתוחה בפני כולם. מדובר באירוע שהוא הזדמנות אחרונה לרכוש מוצרי חשמל בהנחות ענק של עד 50% רגע לפני עליית המחרים הצפוייה במהלך החודשיים הקרובים, בעקבות עליית היורו, עליית מחירי הנפט והעלייה בהוצאות ההובלה הבינלאומית ותשפיע על כל הענף".
רשת החשמל א.ל.מ מכריזה על קרנבל החשמל, חגיגית מכירות מוצרי החשמל הגדולה בישראל, שתסגור את שנת 2004, עם הנחות ענק של עד 50% ברכישת מותגי החשמל המובילים בעולם. קרנבל החשמל יתקיים מיום חמישי עד יום שני, 6-2 בדצמבר בביתן 15 בגני התערוכה.
במסגרת הקרנבל, בשטח של כ-1,800 מ"ר, מציעה רשת א.ל.מ מגוון רחב מאד של מאות מוצרים חדשים, עודפי מלאי ומוצרים מתצוגות ותערוכות בהנחות גדולות ובמחירים אטרקטיביים. לדוגמה: עד 50% הנחה על מוצרים מתצוגה, עד 50% מהמחירון על מזגנים, עד 40% ברכישת מוצרי חשמל קטנים, עד 31% הנחה ברכישת מכונות כביסה, עד 25% הנחה על תנורים ועד 2,000 שקל זיכוי על מקרר ישן בטרייד אין על מקררים.
צביקה אהרונוביץ, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "קרנבל החשמל של רשת א.ל.מ הוא חגיגית קניות מוצרי החשמל הגדולה בישראל הפתוחה בפני כולם. אם בשנים הקודמות ממוצע המכירות בחמשת ימי הקרנבל עמד על כ-12 מיליון שקל, אנו צופים השנה לגידול של כ-10-15% במכירות בעקבות דרישה של לקוחות לרכוש מוצרי חשמל במחירים הנוכחיים, לפני עליית המחירים הצפויה בשוק. אני מעריך כי לעליית שערו של היורו, עליית מחירי הנפט, העלייה בהוצאות ההובלה הבינלאומית וכן העלייה במחירי הפלסטיק והמתכת תהיה השפעה ניכרת על השוק הישראלי שתביא לעלייה של בין 15 ל-20% במוצרים מיובאים ממדינות היורו ולעלייה של 6-4 אחוזים למוצרים המיובאים מהמזרח הרחוק או מהשוק האמריקאי".
בנוסף, מצביע אהרונוביץ על עלייה חדה הצפויה גם במחירי מזגנים חדשים, בעקבות שינוי התקן של מכון התקנים, שייכנס לתוקפו במהלך 2005. "אני מעריך כי ב-2005 תהיה עלייה חדה של כ-30% במחירי המזגנים, בעקבות שינוי התקן. אנו ב-א.ל.מ מציעים ללקוחות להזדרז ולרכוש כעת מזגנים במחירים אטרקטיביים של עד 50% הנחה מהמחירון".
קרנבל החשמל של רשת א.ל.מ פתוח לקהל הרחב החל מיום חמישי ועד ליום שני בין השעות 11:00 ל-23:00, כולל שבת. ביום שישי תתקיים המכירה בין 9:00 ל-14:00.
בין המותגים המשתתפים בקרנבל החשמל של א.ל.מ סמסונג, טושיבה, סוני, בוש, סימנס, מילה, ג'נרל אלקטריק, פיליס, פנסוניק, גרונדינג, פיילוט, קינג, אלקטרולוקס, גרץ, LG, רוזייר, פוג'יצו, AEG ועוד.
הפנינג המכירות המיוחד, הבלעדי לא.ל.מ, הינו אירוע מכירות החשמל הגדול ביותר בישראל הפתוח לקהל הרחב וכולל מגוון עצום של מוצרים: מקררים, מכונות כביסה, תנורים, מדיחים, טלוויזיות, פלסמות, LCD , מערכות סטריאו, מזגנים ומוצרי חשמל קטנים.
קרנבל החשמל של א.ל.מ יפורסם במודעות עיתונות, במקומוני סוף השבוע ובתחנות הרדיו הארציות והאזוריות.
רשת א.ל.מ קמה בשנת 1974 והחלה לפעול כחברה בע"מ, במתכונתה הנוכחית משנת 1984. בשנת 1993 נכנסה קבוצת מיני ליין בע"מ לשותפות עם רשת א.ל.מ ומאז נמצאת החברה בבעלות משותפת של קבוצת מיני ליין בע"מ וצביקה אהרונוביץ', המשמש כמנכ"ל הרשת.
שוק מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הבידורית מגלגל כ-4.5 מיליארד ₪ בשנה ומתחלק בין רשתות החשמל, רשתות השיווק, חנויות פרטיות ומכירות האינטרנט. רשת א.ל.מ סיימה את שנת 2003 עם מכירות של כ-200 מיליון ₪ (לפני מע"מ), גידול של כ-5% בהשוואה ל-2002.
אודות קבוצת מיני ליין
קבוצת מיני ליין הינה חברה בורסאית. הקבוצה מורכבת מ- 4 חברות: מיני ליין בע"מ נציגה בלעדית של lectrolux , King , FRIGIDAIRE . סם ליין בע"מ נציגה בלעדית של SAMSUNG - מוצרי חשמל ביתיים ואלקטרוניקה בידורית.
מיני ליין תקשורת נציגה בלעדית של LG - טלפונים סלולריים.
ו-א.ל.מ - רשת חנויות למוצרי חשמל. מנכ"ל ובעלים קבוצת מיני ליין הוא יצחק פורת.

תאריך:  01/12/2004   |   עודכן:  01/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il