"פאוזה" Pauza מקבוצת מי עדן יוצאת בקמפיין רדיו בכיכובו של שמעון פרנס תחת הסלוגן "הנה באות החדשות אחר כך - קח פאוזה"
עלות הקמפיין נאמדת בכ-1 מיליון שקל.
חברת "פאוזה", מקבוצת מי עדן המספקת פתרונות שתייה לשוק המשרדי והפרטי עולה בקמפיין רדיו בכיכובו של שמעון פרנס, באמצעות משרד הפרסום "שיר שפיצר" למשך חודש בדצמבר, בעלות של 1 מיליון שקל.
הקמפיין כולל 3 תשדירים שונים בני 20 שניות כל אחד בכיכובו של שמעון פרנס שימוקמו לפני ואחרי מהדורת החדשות, תחת הסלוגן: "הנה באות החדשות אחר כך - קח פאוזה".
שלושת התשדירים השונים מאופיינים ברגעי הפאוזה (הפסקה) שכל אחד לוקח במהלך יום העבודה, תוך מתן דגש על מגוון הפתרונות והאפשרויות אותן יכולה לספק חברת "פאוזה".
"פאוזה", מותג קונספט בבעלות מי עדן, זיהה את הפוטנציאל הטמון בהפסקות הקצרות שאנחנו לוקחים במהלך היום, בעיקר במשרד. עקב כך פותח קו משקאות המיועד למכונות שתייה חמה, שיווק לוואצה אספרסו פוינט, מגוון מותגים כגון "נס קפה", "פראשקאפ", ומשקאות טעימים להכנה מהירה בהוספת מים חמים בלבד (למשרד ולבית).
בין הטעמים המובילים: שוקולטה, סחלב, שוקולד לבן, פינה קולדה, ריבת חלב, וניל צרפתי וקפה טורקי.
אודי צ'צ'יק, מנכ"ל פאוזה אומר כי " שוק ה-ocs (office coffee service) מגלגל כ-80 מיליון שקל בשנה ויש מקום רב להרחיבו. פיתחנו משקאות בטעמים שלא היו קיימים עד כה בשוק המשרדים ושמנו דגש על שדרוג התחום באיכות טעמים, קלות הכנה ושרות ללקוחות".