X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת דינמיקה
▪  ▪  ▪

"תדלק וסע"
לראשונה בישראל: רשת דינמיקה משיקה שירות הטענה וירטואלי של זמן אוויר לכל הרשתות הסלולריות. ההטענה תתבצע ב-24 סניפי הרשת, בלחיצת כפתור; תהווה תחליף לכרטיסי החיוג השונים: טוקמן של סלקום, ביג טוק של אורנג', איזי של פלאפון וטיק טק של מירס.
רשת דינמיקה משיקה שרות חדש, ראשון מסוגו בישראל: הטענה וירטואלית של זמן אוויר, אשר תשמש תחליף לכרטיסי חיוג של כל רשתות הסלולר. השירות מיועד לבעלי מכשירי סלולר בכל הרשתות הפעילים בתכניות תשלום מראש (פרי-פייד).
ההטענה תתבצע ב-24 סניפי רשת דינמיקה ברחבי הארץ, בהליך פשוט ומיידי - נציגי דינמיקה יזינו את מספר הטלפון של בעל הסלולר ואת זמן האוויר בו הוא מעוניין והסכום יטען ישירות לחשבונו של בעל הטלפון. שירות ההטענה הוירטואלי יציע לרכישה זמן אוויר בסכום של החל מ-50 שקל, כמו גם פרקי זמן גבוהים מסכום זה, אשר אינם קיימים בשוק.
הטענה לכל הרשתות תחת קורת גג אחת.
לדברי גיל בן דורי, סמנכ"ל השיווק של דינמיקה "יתרונו של שירות ההטענה הוירטואלי בדינמיקה בעבור הצרכנים, הוא הנוחיות שבתהליך - תחת קורת גג אחת ניתן לבצע הליך הטענה זריז לכל הרשתות ובכך נמנע הצורך לכתת רגליים לרכישת כרטיס בחנויות השונות של המפעילות הסלולריות, כמו גם הצורך לרכוש כרטיס פיזי ולגרד קוד סודי. בנוסף, יתרון ההטענה הוירטואלית במהירות התהליך, וזמינותו - היות ורשת דינמיקה פרושה בכל רחבי הארץ" בקניונים מובילים.
השרות פונה לקהל יעד של 35% מבעלי המכשירים הסלולריים בישראל, המנויים בתכניות של תשלום מראש. מדובר בעיקר בצרכנים מחושבים, המעונינים לשלוט בהיקפי ההוצאות הסלולריות שלהם.
רשת דינמיקה מקבוצת "סאני אלקטרוניקה", הנה רשת חנויות התקשורת הסלולרית הגדולה בישראל. הרשת פעילה משנת 1994, ומציעה מבחר פתרונות תקשורת סלולרית. לדינמיקה 24 מרכזי שרות ומכירה בקניונים הגדולים בכל הארץ, בהם ניתן למצוא מגוון רחב של טלפונים ואביזרים סלולריים כמו:סוללות, מטענים, דיבוריות, אבזרי אופנה סלולרית ועוד.
רשת דינמיקה מוכרת כיסוי לתקלות במכשיר הסלולרי, ואחריות לאובדן וגניבת מכשיר סלולרי ובעזרת 20 מעבדות שירות בתוך החנויות בפריסה ארצית, נותנת פתרון מלא ללקוחותיה וכל זאת עם חיוך.

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il