X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם התאחדות התעשיינים
▪  ▪  ▪

ליאורה בירנהק-מרקוס נבחרה לתפקיד יו"ר התאחדות התעשיינים בישראל- צפון
ליאורה בירנהק-מרקוס, נבחרה ליו"ר התאחדות התעשיינים חיפה והצפון. ליאורה נבחרה במהלך האסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים-צפון, שנערכה ביום ה', 2 בדצמבר 2004. ליאורה מחליפה את אורי יהודאי, נשיא פרוטרום, שסיים את תפקידו.
ליאורה, ילידת 1956, החלה את דרכה בהתאחדות התעשיינים בהיותה בת 24, ומילאה שורה של תפקידים ציבוריים חשובים בהתאחדות. התפקידים הציבוריים בהם היא משמשת כיום בהתאחדות התעשיינים הם יו"ר הועדה לקשרי תעשייה-קהילה, חברת נשיאות, חברת הנהלת סניף חיפה, יו"ר חונכות קצינים בכירים וחברת הנהלת איגוד המזון.
בין התפקידים הציבוריים אותם מילאה בעבר: יו"ר דור ההמשך בהתאחדות התעשיינים, יו"ר ההנהלה הציבורית של ענף המזון במכון היצוא ויו"ר בנק הדואר.
מפעל מנעמים הינו מפעל משפחתי לייצור וופלים שהוקם בשנת 1950 ומנוהל היום על-ידי הדור השלישי: ליאורה בירנהק מרקוס היא מנכ"ל משותף במפעל הוופלים המשפחתי עם אחיה רמי בירנהק. גם אביה יצחק בירנהק שותף בניהול המפעל מיום הקמתו ועד ימים אלו.
עם היבחרה לתפקיד יו"ר התאחדות התעשיינים חיפה והצפון, אמרה ליאורה בירנהק מרקוס כי "הבחירה שלי לתפקיד המכובד של יו"ר התאחדות התעשיינים בישראל -צפון הנו סגירת מעגל עבורי.
התחלתי את דרכי הציבורית בסניף הצפוני של ההתאחדות לפני 24 שנים, יזמתי פרוייקטים חשובים ומילאתי תפקידים רבים, הן בהתאחדות הארצית והן בסניף הצפון, וכעת אני שבה לתפקיד היו"ר בסניף בו גדלתי".
ליאורה הוסיפה כי "בהתאחדות התעשיינים חיפה והצפון חברים כ-400 מפעלים, המהווים כוח בלתי מבוטל מכלל התעשיינים. בכוונתי לרכז את מאמציי מול הממשלה והרשויות המקומיות, על מנת לפתח ולמנף את התעשייה הישראלית בצפון ולמצב את ההתאחדות הצפונית כמובילת העסקים בצפון בכלל וכ"בית חם" לתעשיינים הצפוניים בפרט".
התאחדות התעשיינים בחיפה והצפון הוקמה לפני יותר מ- 70 שנה על ידי מייסדי התעשייה באזור והיא מהווה כתובת מקצועית וזמינה עבור מאות המפעלים חברי ההתאחדות בצפון. חברי התאחדות התעשיינים בישראל-צפון מעסיקים כ-63,000 עובדים, המהווים כ-66% מכוח העבודה התעשייתי בצפון. בחיפה ובאזור המפרץ ממוקמים 35% מחברי הצפון, ומעל 65% ממוקמים באזורי התעשייה בעמקים ובגליל.

תאריך:  05/12/2004   |   עודכן:  05/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il