רשת אופטיקה הלפרין יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף 700,000 שקל
קמפיין הפרסום כולל פרסום ברדיו האיזורי ובעיתונות הכתובה ויתמוך במבצע סוף השנה של הרשת: 50% הנחה על כל המוצרים.
רשת "אופטיקה הלפרין" יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף כספי של 700,000 ₪. הקמפיין, אשר כולל פרסום ברדיו האזורי ובעיתונות הכתובה ברשתות העיתונים הארציות ובמקומונים, יתמוך במבצע סוף השנה של הרשת, במסגרתו מוצעים כל מוצרי הרשת בחצי המחיר, ללא סייגים. היקף הקמפיין, גבוה ב-20% מהיקף ותקציב הפרסום של הרשת בחודשי השנה האחרים.
לדברי דוד הלפרין, המשנה למנכ"ל "אופטיקה הלפרין": מדי שנה, במהלך חודש דצמבר, יוצאת הרשת במבצע 50% הנחה על כל המוצרים. במבצע שנערך בדצמבר 2003, עלה היקף המכירות של הרשת בלמעלה מ-35% בימי המבצע בלבד. השנה, בעקבות הכללתם של כל המותגים הבינלאומיים במבצע זה, ביניהם: ורסאצ'ה, ארמאני ופראדה, אנו צופים כי תורגש עלייה גדולה עוד יותר בהיקף המכירות, בימי המבצע".
רשת "אופטיקה הלפרין" בבעלות הרב רפאל הלפרין, הינה רשת האופטיקה הגדולה ביותר בארץ. הרשת נוסדה בשנת 1988 והיא מונה כיום 71 סניפים הפרושים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה בשיווק משקפי ראייה, משקפי עבודה, משקפי שמש, עדשות מגע, תמיסות ומוצרים נלווים, וכן משמשת כספקית ראשית של משקפי ראייה לכל חיילי צה"ל.