ג'יפ XC90 של וולוו בקמפיין באינטרנט
דאטה פרו פרוקסימיטי, סוכנות השיווק הישיר של "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, מעלה בימים אלה לאוויר קמפיין אינטרנט של רכב הכביש/שטח של וולוו,XC90 , שישהה באוויר תקופה של שבועיים.
מי שמקליק על הבאנר מגיע לסרטון מדהים, שמציג את דגם XC90 של וולוו מזוויות שונות, המדגישות את קימוריו, מדגימות את ביצועיו ומתעכבות על האביזרים המיוחדים שהג'יפ מצויד בהם.
הסרטון מעביר תחושה שאפשר לגעת ברכב ולהרגיש את חוויית הנסיעה בו.
לצד הסרטון מפורטות תכונות הרכב על כל פרטיו וכן מספר טלפון של מוקד VOLVO, המאפשר להתקשר לקבלת פרטים נוספים או לתיאום נסיעת מבחן.
ניתן גם להקליק על קישור נוסף של "העבר לחבר", המיועד להעברת הסרט לצפייה לכתובות נוספות.
אמיר דוידי, מנהל השיווק והמכירות של וולוו, מסר כי "ג'יפ XC90 מעביר באופן ייחודי את תחושת הנסיעה ברכב באמצעות סרטון שצולם מזוויות ייחודיות. התפתחות אמצעי ההמחשה הדיגיטליים באינטרנט מאפשרת את העברת חוויית הנסיעה ברכב באופן קרוב ככל הניתן למציאות".
וולוו מקצה נתח משמעותי מתקציב התקשורת השיווקית שלה לשיווק ישיר, באמצעות סוכנות דאטה פרו פרוקסימיטי. בכך מדגימה החברה את גישתה החדשה, לפיה אינה פונה רק לכלל הציבור, אלא גם לנתחי שוק ספציפיים, המשקפים כל מוצר. "יש חשיבות מהותית לתקשורת ישירה עם הלקוחות הנאמנים והוותיקים של וולוו ועם לקוחות פוטנציאליים שניתן לזהותם", מוסיף אמיר דוידי.
ניתן למצוא את הבאנר באתר bizportal ובניוזלטרים של אתר גלובס. ניתן לראות את הסרטון גם בכתובת
[קישור]