X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק לאומי
▪  ▪  ▪

בנק לאומי פתח את סניף נתב"ג בטרמינל 3
טקס חנוכת סניף נתב"ג התקיים במעמד מר איתן רף, יו"ר דירקטוריון לאומי, ח"כ יצחק הרצוג, מר זאב שריג, מנכ"ל שדה התעופה, ומר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, חברי הנהלת לאומי, מר לואי רוט, יו"ר ועד העובדים. סניף נתב"ג בטרמינל 3 קיבל את "אות נגישות ישראל".
לאומי קיים אתמול, 7.12.04, טקס חנוכת סניף נתב"ג בטרמינל 3, במעמד מר איתן רף, יו"ר דירקטוריון לאומי, ח"כ יצחק הרצוג, מר זאב שריג, מנכ"ל שדה התעופה, מר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, ובהשתתפות חברי הנהלת לאומי, מר לואי רוט, יו"ר ועד העובדים, נציגי ועדי העובדים, נציגי ההסתדרות, לקוחות ואורחים נוספים.
סניף נתב"ג החדש של לאומי בטרמינל 3, תוכנן ועוצב במתכונת חדשנית ומודרנית, המשתלבת ברמת הקדמה המאפיינת את הטרמינל החדש.
במסגרת האירוע התקיים טכס הדלקת נר ראשון של חנוכה, במסגרתו נשאו דברי ברכה מר איתן רף, יו"ר דירקטוריון לאומי, ח"כ יצחק הרצוג ומר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל.
מר איתן רף, יו"ר דירקטוריון לאומי, אמר בדבריו: "אנחנו רואים בנתב"ג 2000 פרוייקט לאומי, ולכן אנחנו כאן. לאומי ישתלב תמיד בפרוייקטים לאומיים. כיאה לנמל עצמו, גם סניף בנק לאומי בו אנו נמצאים, הינו בחזית העיצוב והטכנולוגיה שיש במערכת הבנקאית, וזאת, במטרה לשרת את אלפי לקוחותיו, בהם נמנים עובדי שדה התעופה, עובדי אל-על והתעשייה האווירית, תיירות נכנסת ויוצאת, וכמובן בתי העסק שממוקמים בשדה.
לקוחות אלו זוכים למכלול השירותים והמוצרים הבנקאיים, ומעבר לכך, מזה שנים נהנים לקוחות הסניף ממועדון לקוחות אקסקלוסיבי, המזכה את חבריו בהטבות רבות ומגוונות לשביעות רצונם המלאה".
מר רף הוסיף ואמר: "מבחינתנו, זו רק ההתחלה, אנו לא נחסוך ונעשה כל מאמץ שנדרש על-מנת להמשיך ולתת את השרות הטוב, המקצועי והאמין ביותר".
ח"כ יצחק הרצוג, ברך את הבנק לרגל פתיחת הסניף, ואמר כי הוא מעריך את המאמצים שמשקיע הבנק כדי לאפשר לאנשים מוגבלים לקבל שירות.
מר זאב שריג, מנכ"ל שדה התעופה, שיבח את סניף הבנק שפועל בטרמינל, וציין, כי הבנק יכול להיות גאה בסניף זה. ח"כ הרצוג ציין את שיתוף הפעולה בין רשות שדות התעופה לבנק, שנמשך שנים רבות.
סניף נתב"ג קיבל את "אות נגישות ישראל" והוא אחד מתוך 40 סניפים שבהם בוצעו ההתאמות הנדרשות למתן שרות לאנשים עם מוגבלויות.
בנק לאומי הינו הבנק הראשון בארץ שהחל תהליך, שנחשף לראשונה בסניף נתב"ג בטרמינל 3, של התקנת כספומט נגיש לנכים המאפשר הן לאדם על כסא גלגלים והן ללקוחות לקויי ראייה להשתמש במכשיר. הבנק פעל על-מנת לענות על כל צרכיהם של לקוחותיו עם מוגבלויות, ובסניף החדש הותקנה עמדת שרות מיוחדת ייעודית ומותאמת הכוללת מכשיר מיוחד המיועד לכבדי שמיעה ואפשרות גישה לכסאות גלגלים ולקשישים עם הליכונים.
מר יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, אמר בדבריו, בנק לאומי הינו הבנק הראשון בישראל, הפותח את דלתותיו באופן מלא בפני אוכלוסיית הנכים על מוגבלויותיהם השונות, ומאפשר לאוכלוסיית הנכים להנות מקבלת שרות ושוויון בכבוד ובעצמאות מירבית.
תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il