X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אקסנצ'ר
▪  ▪  ▪

אקסנצ'ר ו-Deutsche Boerse יסייעו בבניית מערכת מסחר משודרגת בבורסת שנחאי
אקסנצ'ר, יחד עם ספקית טכנולוגיות הבורסה Deutsche Boerse, נבחרו על ידי הבורסה לניירות ערך של שנחאי, הבורסה הגדולה בסין, לבנות מערכת מסחר מתקדמת. במסגרת ההסכם, תטמיע אקסנצ'ר את מערכת המסחר Xetra של Deutsche Boerse בבורסה בשנחאי, ותתאימה לשוק הסיני. המערכת תשפר את יכולת הבורסה לספק שירותים חדשים ומסחר מוצרים פיננסיים למוסדות ולמשקיעים קיימים וחדשים, ולהתאים לדרישות השוק המתפתח במהרה בסין.
"כדי לענות על צרכי המשקיעים והחברים, אנחנו זקוקים למערכת מסחר חדישה המבוססת על טכנולוגיה מוכחת", אומר גנג ליאנג, יו"ר הבורסה של שנחאי. "באמצעות מינוף הניסיון העשיר של אקסנצ'ר ו- Deutsche Boerse בבנייה ואחזקה של תשתיות שוק, אנו משקיעים בעתידה של הבורסה בשנחאי, ובתפקיד אותו תמלא בשוק הבינלאומי ובפרט בשוק האסיאתי".
"הבורסה של שנחאי מחויבת לייעל את נכסיה באופן שישדרג גם את השירותים אותה מספקת למוסדות ומשקיעים", אומר רוברט גך, מנהל שירותים פיננסיים אסיה-פסיפיק באקסנצ'ר. "הפלטפורמה החדשה תאיץ את הכנסת השימוש בכלים ושירותים פיננסיים מתוחכמים, המביאים תשומות גבוהות יותר עבור השקעות ושליטה רבה יותר על סיכונים פיננסיים".
"החלטת שותפינו הסיניים מחזקת את מיצובה של Xetra כמערכת הדגל למסחר בהון", אומר ורנר סייפרט, מנכ"ל Deutsche Boerse . "ההסכם, המשמעותי ביותר באסיה מזה כמה שנים, מתווה את הבסיס לשותפות מבוססת טכנולוגיה- מתקדמת. Deutsche Boerse נבחרה בזכות יכולת ביצוע מהירה ומהימנה, איכות הליבה הטכנולוגית וקלות ההתאמה לשווקים שונים. יותר מ-300 חברות מסחר ב-18 מדינות מחוברות לרשת Xetra של Deutsche Boerse.
אקסנצ'ר נבחרה לפרוייקט בעיקר בשל ניסיונה המוכח באסיה ובמיזמים של תשתיות הון רחבות היקף. מבין לקוחותיה של אקסנצ'ר בתחום שוק ההון נמנות שלוש מבין חמש הבורסות הגדולות בעולם, ארבע מבין חמש גופי ניהול קרנות נאמנות הגדולים בעולם, 17 מבין 20 החברות המובילות לניירות ערך, ו-80 מבין מאה מנהלי אחזקות הנכסים החשובים. מאז 1993 הגדילה נוכחותה בצורה משמעותית בשוק הסיני, וכיום עובדים מטעמה בסין למעלה מ- 1,600 מומחים.
על אקסנצ'ר (Accenture)
אקסנצ'ר היא חברה גלובלית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ. החברה, המחויבת לחדשנות, מסייעת ללקוחותיה , עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים.
עם מומחיות רבה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים רחבים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיות והכישורים הנכונים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.
אקסנצ'ר מעסיקה יותר ממאה אלף איש ב-48 מדינות ברחבי העולם, והכנסותיה בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2003, הסתכמו ב-11.8 מיליארד דולר.
למידע נוסף על פעילות החברה: www.accenture.com

תאריך:  12/12/2004   |   עודכן:  12/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il