PIXMA - הדפסה באיכות הפוטו של קנון.
קמפיין פרסומי חדש לקרט ישראל.
קרט ישראל יוצאת בימים אלה בקמפיין שילוט חוצות לתמיכה במותג מדפסות הפוטו של Canon - PIXMA. הקמפיין, תחת הסיסמה "PIXMA - הדפסה באיכות הפוטו של קנון", באמצעות משרד הפרסום וילנאי, יעלה על גבי שילוט החוצות של חברת מרקעים ברחבי הארץ ויימשך כשבועיים. הקמפיין נועד לתמוך בהשקתה של סדרת מדפסות הפוטו מסדרת PIXMA בארץ.
במקביל תעלה קרט, קמפיין דומה בעיתון גלובס, והחל מ-19.12 תחל בקמפיין קידום מכירות ב-FM102 רדיו תל אביב. הקמפיין, יעלה במסגרת תוכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס המשודרת בסינדיקציה גם בתחנת הרדיו FM90 אמצע הדרך, ויכלול משחק רדיופוני במסגרתו יחולקו למאזיני התכנית פרסים מתנת קרט.
מנהל תחום מדפסות בקרט ישראל, איל שפירא: "סדרת PIXMA, מאז השקתה, מציגה גידול חד במכירות המדפסות מחברת קנון, הגדילה את נתח השוק שלה וזכתה לביקורות אוהדות בקרב כל אנשי המקצוע בתחום. אנחנו מאמינים שגם בישראל יש פוטנציאל דומה, ואנחנו כבר מקבלים נתונים לפיהם המכירות בישראל מתיישרות עם היקף המכירות בעולם. ולכן בשבועות הקרובים נפעל במס' מישורים, בעיקר בקרב הציבור הרחב המבקש לקבל גם בביתו תמונות מודפסות באיכות מעבדה ובחסכון כספי ניכר".
אודות קרט:
קרט ישראל, הינה החברה המובילה בתחום המיכון המשרדי והביתי, התוכנה והצילום תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה מתקדמים. קרט, הנציגה בישראל של Canon, Minolta, PENTAXו- Adobe, משווקת מבחר גדול של מוצרי טכנולוגיה ומיכון עסקי, הכולל את מוצרי החברות המובילות בעולם, בתחומים הבאים: מדפסות, מכונות צילום, מכשירי פקס ומכשירים משולבים, סורקים, מצלמות מקצועיות, מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, מקרני מולטימדיה, מסכי LCD ומערכות ארכיב ממוחשב. בנוסף מעניקה חברת קרט, ייעוץ ופתרונות יצירתיים בתחומי גרפיקה, מולטימדיה והפקה מתקדמת, בהתבסס על סל מוצרי התוכנה והחומרה, לתחום הגרפיקה ולתחום העסקי.