"אליאנס" ממתגת מחדש את רשת הצמיגיות של החברה תחת השם "צמיג מאסטר", בהיקף כולל של כרבע מיליון שקלים עולה בשקופיות חסות לתכניות טלוויזיה ומשחקי ספורט.
חברת "אליאנס", יצרנית הצמיגים הישראלית המובילה, ממתגת מחדש את רשת הצמיגיות של החברה תחת השם "צמיג מאסטר" בהיקף כולל של כרבע מיליון שקלים. במסגרת זו, עולה החברה בשקופיות חסות לרשת בתכניות טלוויזיה ומשחקי ספורט.
החסות, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי, תעלה השבוע, בערוצים 2, 10, 5 ו- 5 + ותמשך כחודש. הסיסמא המובילה את החסות: "רשת צמיג מאסטר מבית אליאנס - כי צמיגים קונים רק ממקצוענים".
רשת "צמיג מאסטר" של "אליאנס", אשר נקראה עד כה רשת "הצמיג הירוק" מונה כ-120 צמיגיות (פנצ'ריות) ברחבי הארץ. תמיר ויג, מנהל השיווק של "אליאנס", מציין כי תהליך מיתוג רשת הצמיגיות והחסות, הינו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה הנועד להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות הבטיחותית של הצמיגים וכן לחשיבות מקצוענות השירות והאמינות של רשת "צמיג מאסטר". תהליך המיתוג מחדש כולל בנוסף לחסות, שילוט ופעילויות קידום מכירות בסניפי הרשת.
לקבוצת אליאנס למעלה מ-50 שנות ניסיון בייצור ושיווק של מגוון רחב של צמיגים המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת, הן לשוק המקומי והן ליצוא. אליאנס מייצרת צמיגים למכוניות נוסעים, משאיות וכלים חקלאיים, לתעשייה ולעבודות עפר ומחזיקה בנתח של למעלה מ- 25% משוק הצמיגים בישראל. בקבוצה מועסקים כ-840 עובדים והמחזור השנתי של החברה למעלה מ-120 מיליון דולר. חברת אליאנס, הנמצאת בבעלות איש העסקים אליעזר פישמן, נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.