אסם בחרה בדמותו האנימטורית של יגאל שילון להוביל את קמפיין התדמית החדש של ביסלי, שיעלה היום, ה- 19 בדצמבר, בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח.
בקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, מככבות הדמויות האנימטוריות של הביסלי - ברביקיו וגריל לצד דמות אנימטורית של יגאל שילון:
ברביקיו פותח את העיתון בבוקר ונתקל בידיעה "אזל הביסלי בחנויות". ברביקיו נבהל מאד ואומר: "איזה סרט רע"... ומתחיל במסע מפרך על-מנת למצוא ביסלי: הוא רץ ברחבי העיר בחיפושים, הוא תולה מודעות על-גבי עצים עליהן כתוב "דרוש ביסלי" ואז הוא נכנס מיואש לחנות ומגלה כי אכן כל מדפי הביסלי ריקים. ברביקיו מאוכזב ומרכין את ראשו בעצב, כשלפתע המדף הריק מסתובב ומתוכו מפציעים מי אם לא יגאל שילון וגריל, כשברקע נאמר המשפט המוכר מהתכנית פספוסים "אההההה...", כך שכל הסיפור מתגלה כמתיחה. ברקע מקריין יגאל שילון, המזמין את בריביקיו וגריל לפתוח שקית ביסלי ולחייך למצלמה.
במקביל, מעלה אסם קמפיין אינטרנט שיוביל ל-mini site המעוצב כמו סט הפרסומת של ביסלי ומרכז פעילות אינטראקטיבית הקשורה לקמפיין. האתר יאפשר לגולשים למתוח את חבריהם באמצעות מגוון מתיחות מולטימדיה משעשעות הניתנות לשליחה במייל. כמו כן, יאפשר האתר לגולשים לקחת חלק במשחק אנימטורי בנוי בשלבים בשם "איפה הביסלי", שמטרתו למצוא את שקית הביסלי. המשחק מכיל טבלת עשרת הגדולים בה יופיעו עשרת השמות והציונים הגבוהים ביותר בכל רגע נתון. האתר גם יאפשר צפייה בסרט הפספוסים והורדתו.
איציק צאיג, סמנכ"ל השיווק של אסם ציין, "בהמשך להצלחה הגדולה של הפרסומת האנימטורית לביסלי, בכיכובו של אביב גפן, בחרנו להפתיע הפעם עם קמפיין אנימטורי בסגנון פספוסים. חטיף הביסלי פופולרי מאוד בקרב בני הנוער ולכן היה לנו חשוב מאוד שסרט הפרסומת יפנה לקהל היעד ויהיה צעיר, קצבי ודינמי, המותאם לקונספט השיווקי כולו, ושיפנה לשפתם של בני הנוער".
צאיג הוסיף, "יגאל שילון נתפס כדמות חיובית מאוד, הגורמת לאנשים רבים לחייך, ולכן החיבור עם דמויות ביסלי - גריל וברביקיו, המקושרות לעליזות ושמחת חיים, יוצר חיבור טבעי של מסר של אופטימיות והנאה".
קמפיין הביסלי החדש יעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV ויימשך כשלושה שבועות.