X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גיוון אימג'ינג
▪  ▪  ▪

הישג לחברת גיוון אימג'ינג הישראלית: קפסולת הוידאו לסל הבריאות הבריטי
משרד הבריאות הבריטי ה-NHS הודיע היום כי הוא מכליל את האבחון באמצעות קפסולת הווידאו הישראלית בסל הבריאות. משמעות ההחלטה היא כי כעת זכאים 58 מליון תושבי אנגליה למימון מלא של אבחון בעיות ומחלות במעי הדק באמצעות הקפסולה. קווים מנחים שהוציא המוסד הלאומי למצוינות רפואית NICE מגדירים אינדיקציות של דימום בלתי מוסבר, חשד למחלת קרונס (CROHNS) ופתולוגיות אחרות במעי הדק על פי שיקול הרופא המטפל.
"אנו מברכים על החלטת הממשלה הבריטית להעניק לכל אזרחיה את הזכות לאבחן מחלות ובעיות במעי הדק בשיטה היעילה ביותר הקיימת היום". אמר גבריאל מירון, מנכ"ל החברה. משמעות ההחלטה היא כי כעת נפתחת לפני מליוני בריטים האפשרות לגלות מוקדם ככל האפשר גידולים ,דימומים ואף לברר את הסיבות לכאבי בטן ושלשולים לא מוסברים".
לאחרונה השיקה החברה קפסולת וידאו לאבחון פתולוגיות כגון תהליכים טרום סרטניים בוושט. הקפסולה החדשה תוכל להוות בדיקה ראשונית כך שאם אין מימצאים חריגים לא יהיה צורך בבדיקה פולשנית באמצעות גסטרוסקופ. כך ניתן יהיה להימנע בהרבה מקרים מהחדרת אנדוסקופ לוושט , תוך מתן חומרי הרדמה וטשטוש החולה. היתרון המשמעותי של הבדיקה החדשה הוא בפשטות שלה. באמצעות בליעה של קפסולה בגודל מזערי ובעזרת חצי כוס מים יכול הנבדק לקבל אבחון מדויק של הוושט כולו.
אודות חברת גיוון אימג'ינג:
חברת גיוון אימג'ינג, מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות חדשניות ידידותיות ויעילות לאבחון מחלות בדרכי העיכול. מערכת זו כוללת את הקפסולה לאבחון מחלות במעי הדק, SB PillCam™ ועתה גם את הקפסולה החדשה לאבחון מחלות בוושט, PillCam Eso. אבחון באמצעות PillCam SB הוא הליך שאינו פולשני המאפשר התבוננות במעי הדק במלואו ובמערכות עיכול אחרות ללא כאבים. המערכת עושה שימוש במצלמת וידאו מיניאטורית חד-פעמית אשר נמצאת בתוך קפסולה אותה בולע החולה, ומספקת תמונות צבע באיכות גבוהה. במהלך הבדיקה, יכול הנבדק לקיים אורח חיים רגיל. באוגוסט 2001 קיבלה המערכת את אישור ה-FDA ואת אישור משרד הבריאות בישראל. ב-2003 הותר השימוש גם בילדים מגיל 10. המערכת משווקת כיום בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם, כאשר מעל 145,000 איש כבר נהנו מיתרונותיה.
באמצעות PillCam SB ו-PillCam ESO ניתן לאבחן מגוון מחלות של המעי הדק והוושט בהן: קרוהן, גידולים, דימומים ואף כאבי בטן, שלשולים לא מוסברים, פגיעה בשסתום הוושט ואי סדרים בקצה התחתון של הקנה. הטכנולוגיה הקיימת של PillCam SB משולבת בתוכניות הביטוח של חברות הביטוח הציבוריות והפרטיות בארה"ב ובעולם, וכיום 235 מיליון מבוטחים נהנים מהחזר כספי מתוכם 176 מיליון בארה"ב.
בשלב זה משווקת הקפסולה לאבחון בעיות במעי הדק בישראל בבתי החולים ובמרפאות הפרטיות רמב"ם, תל השומר, הדסה, הלל יפה, אסף הרופא, ביקור חולים, בילינסון, איכילוב, וולפסון וסורוקה ובמרפאות מומחים פרטיות. לאחר קבלת אישור משרד הבריאות יחלו בתי החולים בארץ לאבחן גם באמצעות קפסולת הוושט.
אתר החברה: www.givenimaging.com.

תאריך:  23/12/2004   |   עודכן:  23/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il