רשת הילטון הבינלאומית עם מותג המלונאות הנודע בעולם, מינתה את משרד יחסי הציבור "טריווקס", כדי לקדם בישראל פעילות הרשת ברחבי תבל.
בכוונת הילטון להציג בישראל במהלך 2002, באמצעות תכנית יחסי ציבור, את מיגוון פעילויותיה הבינלאומיות. בהן- אסטרטגית המותג, מלונותיה החדשים, חדרי הקונספט, מועדוני הלקוחות וחידושיה בתחום איכות השרות ללקוחותיה.
להילטון, קבוצת בתי המלון הנודעת בעולם, למעלה מ-1,900 מלונות ב-50 ארצות. הילטון פועלת באמצעות הסכם שיתוף פעולה בין רשת הילטון קורפוריישן האמריקנית ורשת הילטון הבינלאומית, חברת-בת של קבוצת הילטון הבריטית. לשתיים הסכם התקשרות לשיווק עולמי של הילטון. לרשת הבינלאומית למעלה מ- 210 מלונות ברחבי העולם.
טריווקס תשתף פעולה עם מוטי ורסס, דובר הרשת בישראל, המציין כי טריווקס הוכיחה את התאמתה לפרויקט בזכות ניסיונה ומקצועיותה בתחום התיירות והמלונאות.