X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רכבת ישראל
▪  ▪  ▪

שנת שיא ברכבת ישראל
במהלך שנת 2004 נסעו 23 מיליון נוסעים ברכבת, גידול של 15.3% לעומת שנת 2003.
יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל "הרכבת עמדה ביעדים שהציבה לעצמה בשנת 2004 ובשנת 2005 הרכבת צפויה להסיע כ-26 מיליון נוסעים".
שנת שיא ברכבת ישראל, הרכבת עמדה ביעדים שהציבה לעצמה לשנת 2004, במהלך השנה נסעו 23 מיליון נוסעים ברכבת, גידול של 15.3% לעומת שנת 2003, בדצמבר הסיעה הרכבת כ-2.3 מיליון נוסעים, גידול של 12.8%.
יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל "בשנת 2005 ההשקעה בפיתוח תעמוד על כ- 4 מיליארד ₪ והרכבת צפויה להסיע כ-26 מיליון נוסעים שיגיעו בבטחה, במהירות ובנוחות מרבית למחוז חפצם, תוך 5 שנים יסעו ברכבת 65 מליון נוסעים בשנה".
מנתוני מספר הנוסעים עולה כי בקו אשדוד- ת"א נרשם גידול של 8% לעומת חודש דצמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 353 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ-3.5 מיליון נוסעים. בקו ת"א-חיפה נרשם גידול של 3% לעומת חודש דצמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 476 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 5.1 מיליון נוסעים. בקו תל-אביב - ראש-העין - כפר-סבא נרשם גידול של 25% לעומת חודש דצמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 177 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 1.7 מיליון נוסעים. בקו חיפה-נהריה נרשם גידול של 14% לעומת חודש דצמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 173 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ-1.85 מיליון נוסעים, בקו ת"א - ראשל"צ נסעו במהלך חודש דצמבר 72 אלף נוסעים גידול של 35% מדצמבר אשתקד, מתחילת השנה נסעו בקו כ-630 אלף נוסעים. בקו ת"א-בית שמש נסעו כ-58 אלף נוסעים גידול של 22% מדצמבר אשתקד, מתחילת השנה נסעו בקו זה 533 אלף נוסעים.
יוסי מור, מנכ"ל הרכבת הוסיף "בשנת 2004 השקיעה הרכבת רבות בפיתוח תשתית רכבתית. פתחנו את הקו תל-אביב - נתב"ג, הקמנו את תחנת הרצליה, הנחנו מסילות בהיקף של כ - 55 ק"מ, הושלם והופעל קו מטענים לרמת חובב. כמו-כן פרסמנו 58 מכרזים, המהווים גידול של כ-110% ביחס לשנת 2003, וכן הוצאו 52 צווי התחלת עבודה, המהווים גידול של כ-45% ביחס לשנת 2003.
בשנת 2004 הוכנסו לשירות 9 מערכי רכבות דו-קומתיות והוזמנו 54 קרונות דו-קומתיים, 6 קטרים ו-9 קרונועים וכן פורסם מכרז ל-83 קרונות רגילים".
רכבת ישראל נמצאת בתנופה ובצמיחה, מגמה זו עומדת להתחזק בשנים הקרובות, בשנת 2005 צפויה הרכבת להשקיע בפיתוח תשתית רכבתית, רכש ציוד נייד ו"שובל תחזוקה" כ-4 מיליארד ש"ח.
במהלך שנת 2005 הרכבת תסיע כ-26 מיליון נוסעים ותפעיל מספר קווים חדשים: יפתח קו תל-אביב - ירושלים, קו תל-אביב - אשקלון, קו באר-שבע - דימונה ויפתחו תחנות חדשות: בדימונה, באר- שבע-האוניברסיטה, מלחה (כולל רציף בגן החיות התנ"כי), סוקולוב (כפר סבא), קרית אריה (פתח תקוה) ואשקלון.

תאריך:  03/01/2005   |   עודכן:  03/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il