טמפו ממשיכה להעמיק את הקשר בין המים המינרליים "סאן בנדטו" למקורם-האלפים.
תחל במבצע הגרלות במסגרתו יוגרלו 4 חופשות סקי זוגיות לאלפים. סה"כ השקעה כולל פעילות קד"מ מיליון שקלים.
החל מהשבוע תעלה חברת טמפו מבצע, רחב היקף ,למותג המים המינרליים "סאן בנדטו", במטרה להעמיק את הקשר בין המותג למקורו, האלפים, ולערכיו- מים מינרליים צלולים, נקיים וטהורים.
המבצע הינו חלק מהפעילות השיווקית של סאן בנדטו ומטרתו להמשיך ולתמוך במסר השיווקי - "לקחנו את האלפיים - הכנסנו אותם לבקבוק".
במסגרת המבצע, בשיתוף אופיר טורס, תוגרל מידי שבוע חופשת סקי זוגית הכוללות טיסה זוגית,מלון ל-7 לילות ו"סקי פס" לשישה ימים-מימוש החבילה עד 31.3.05.
לדברי תמר נדלר,מנהלת מותג סאן בנדטו בישראל: "המבצע מאפשר לכל קונה מים מקבוצת סאן בנדטו להיכנס להגרלה ולממש חלום - לטוס לאלפים האיטלקיים לחופשת סקי בעונת השיא".
בכדי להשתתף בהגרלה השבועית יש להתקשר למספר טלמסר, להקיש את מספר המזל שמופיע על-גבי שישיית המים ולהשתתף בהגרלה.
ההגרלות יתקיימו מידי שבוע בין התאריכים 01/01/05-31/01/05 ויכללו את הבקבוקים המשפחתיים 1.5 ליטר טבעי ,מוגז עדין ומיים מינרלים בטעמים.
המבצע ילווה בפעילות קד"מ בנקודות המכירה בהשקעה מדווחת של מיליון שקלים תחת הסיסמא: "סאן בנדטו-פסגת המים מהאלפים".
שוק המים המינרליים בישראל:
שוק המים בישראל מגלגל 80 מיליון דולר בשנה (ללא הכדים) ו-240 מיליון ליטרים בשנה. עם שיעור צמיחה של כ-7% בשנה.
המותגים הבולטים בענף הם "מי עדן", "נביעות", "סאן בנדטו" "לייף", "עין גדי".