קמפיין חדש של אישי ישיר מסדרת הכי טוב 9 מיליון בכיכובו של משה איבגי
הקמפיין יעלה לתקופה של שישה שבועות בעלות מוערכת של כמיליון שקל.
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי, ישודר בטלוויזיה, ברדיו, ובאינטרנט. הקמפיין נועד לחזק את ערכי השירות של המותג.
על הקמפיין החדש של אישי ישיר:
הקמפיין החדש של חברת אישי ישיר הופק על-ידי משרד הפרסום אדלר, חומסקי & ורשבסקי והוא יעלה לתקופה של כ-6 שבועות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט.
ההשקעה בקמפיין מוערכת בכמיליון שקל והוא כולל סרטון טלוויזיה, תשדירי רדיו המלווים בסיסמא "הכיטוב תשעה מיליון", וקמפיין אינטרנט.
הקמפיין נועד לחזק את ערכי השירות של המותג.
על סרטון הטלוויזיה:
בסרטון אנחנו פוגשים את דוד הכיטוב בדרכו חזרה מחופשה בפריס. הוא מספר לצופים שהשאיר את האורות ברכב דולקים ולכן פגש מצבר ריק... אבל זה לא הצליח להעיב על החופש כי אישי ישיר מיהרו לשלוח גרר לדוד הכי טוב שחילץ אותו משדה התעופה.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי ורשבסקי
מנהל קריאיטיב אחראי: אורי לברון
מנהל קריאיטיב : יניב קציר
קופירייטר: אריאל אילין, יניב קציר
ארט דיירקטור: בוריס זיידמן
סופרוויזר: שירה יעבץ / עופר ברנר
פלנרית: מירב קשוב
תקציבאית: אורנית גילמן
מפיקת משרד: רינת קינן
במאי: עודד דוידוף
חב' הפקה: עומר וערן
שחקן מוביל: משה איבגי
מנהלת פרסום אישי ישיר: שלומית דה - יונג