חברת התרופות "אלי-לילי", יצרנית התרופה "סיאליס" (Cialis) לטיפול באין אונות, עולה עם קמפיין שמטרתו להעלות את המודעות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני.
ממחקרים עולה כי כ-52% מהגברים בגילאי 40 עד 70 סובלים מהפרעה בתפקוד המיני. היקף הקמפיין שיעלה באמצעות פרסום בלין-אדטו-כהן, עומד על כחצי מיליון דולר.
סיסמת הקמפיין: "SEX C יש סקס אחר". המסר המרכזי של הקמפיין: להפרעה בתפקוד המיני, יש טיפול תרופתי, המאפשר לגבר שסובל ממנה להיות ב-C שלו בכל רגע בו הוא ובת זוגו יבחרו במהלך 36 שעות (במהלך סוף שבוע למשל). סיאליס מאפשרת לבני הזוג ליהנות מספונטניות בפעילות המינית מבלי לוותר על ארוחה טובה ועל כוס יין.
הקמפיין, יימשך בשלב הראשון חודש ימים ויכלול: תשדיר ברשתות של קול ישראל, מודעות בעיתוני סוף השבוע ובעיתונות נשים, שילוט חוצות, שילוט על-גבי אוטובוסים ופרסום בכל אתרי האינטרנט הפופולריים.