Street T.V. עובדת בצומת
Street TV יוצאת במהלך פרסומי פרובוקטיבי.
Street T.V, רשת טלוויזיות החוצות מבית רפיד ויז'ן, יצאה במהלך פרסומי המיועד לפרסומאים ומפרסמים בעיתונות, על גבי טלוויזיות החוצות ובאינטרנט.
הקמפיין, תחת הסלוגן "Street T.V עובדת בצומת", מציג טיזרים פרובוקטיביים המפרטים את יתרונות המדיה.
במרכז הקמפיין סרטון קצר, לא מצונזר, המופץ באופן וראלי ל אנשי מפתח בתעשיית הפרסום ובחברות הגדולות.
מולי להב מנהל Street T.V מוסיף: הקמפיין הנו יריית הפתיחה של הפעילות השיווקית לשנת 2005 שתתרכז בהדגשת הבולטות, והאפקטיביות של המדיה החדשנית ככזו "שאי אפשר להתעלם ממנה".
Street T.V הנה רשת טלוויזיות חוצות הגדולה בישראל, המשדרת רצף פרסומי לצד תכנים בידוריים על גבי 12 טלוויזיות הפרוסות בצמתים מרכזיים ועמוסים ברחבי הארץ. הטלוויזיות נשלטות על ידי מרכז בקרה אחד המאפשר שליטה בעצמת ההארה ויכולת העברת פרסום גמיש ודינאמי בפריסה ארצית. על הטלוויזיות ניתן לשדר סרטוני ווידאו ופלאש באיכות גבוהה בטכנולוגיית LED המתקדמת.