סטודיו C עולה בקמפיין חדש לקורס הליכה מודרכת על הליכונים הקמפיין, בהשקעה של כ-500,000 שקל.
סטודיו C מובילה את טרנד "ההליכה המודרכת" על הליכונים בישראל.
סטודיו C, הרשת הנשית המובילה והגדולה בישראל לחיטוב והרזיה, עולה בקמפיין חדש בו היא מציגה את תחום האינטנסיב הליכה מודרכת על הליכונים - טרנד חדש אותו היא מובילה בישראל.
הקמפיין, "הולכות ומרזות" באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהיקף של כ-500,000 שקל יעלה על אוטובוסים באזורים: תל אביב, ראשל"צ והרצליה.
"קורסי ההליכה" המודרכת על הליכונים של סטודיו C, בהדרכת הצוות המקצועי והמיומן של הרשת, מסייע למשתתפות להפיק את המירב מההליכה: שריפת שומנים, שיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירי הישבן וכו'.
לסטודיו C שיטות אימון ייחודיות ובלעדיות המותאמות לנשים ומבטיחות מקסימום תוצאות במינימום זמן. מוצר זה משווק בשלושה מסניפי הרשת: ראשל"צ, כיכר המדינה תל אביב וצמרות הרצליה.
במסגרת תפיסת העולם של סטודיו C, סטודיו C הינו בית אחד לנשים הרוצות להיראות טוב. לקוחות הרשת באזורים ראשל"צ, גוש דן והמרכז יוכלו ליהנות מפעילות אירובית (הליכה מודרכת על הליכונים) בנוסף לפעילות עיצוב, חיטוב ודיאטה.
סטודיו C פונה לנשים מגיל 18 ומעלה ומובילה את טרנד "ההליכה המודרכת" על הליכונים בישראל. הרשת הוקמה בשנת 1991 ומונה כיום 26 סניפים בבעלות עצמית בכל רחבי הארץ.