X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק משיקה 2 התקנים מקיפים לאבטחת דואר אלקטרוני
סימנטק, המובילה הגלובלית באבטחת מידע, הכריזה על שני התקנים מקיפים לאבטחת דואר אלקטרוני: סדרת Symantec Mail Security 8100 וסדרת Symantec Mail Security 8200.
שני סדרות התקני האבטחה צפויים להיות זמינים בשוק הישראלי במהלך פברואר 2005.
התקני Symantec Mail Security 8100 מספקים ללקוחות פתרונות יעילים להפחתת העלויות הכרוכות בהיקפי דואר גדולים והגנה מפני איומים זדוניים. התקני סדרתSymantec Mail Security 8200 מספקים שילוב של טכנולוגיות אנטי ספאם, אנטי וירוס ופיירוול לדואר אלקטרוני במטרה למנוע התקפות זדוניות.
התקני Symantec Mail Security 8100 תוכננו להפחית באופן דרסטי את הנפח של הודעות לא רצויות לפני שהן נכנסות לרשת הארגונית, תוך הפחתת תקורה מנהלתית, צווארי בקבוק ברשת, עלויות תשתית אימייל ודרישות אחסון. התקני סדרת 8100 מיועדים לעסקים גדולים, ארגונים, וספקי שירותי אינטרנט (ISPs).
"Symantec Mail Security 8100 הוא הפתרון הראשון בתעשייה שנועד להפחית את הנפח הכולל של דואר נכנס על-ידי עיצוב התעבורה ברמת פרוטוקול TCP", מציין אריה דנון מנהל אזור אגן הים התיכון בסימנטק. "תכונה ייחודית זו מאפשרת ללקוחות להפחית את כמות ההודעות הלא רצויות ולהתגונן נגד תקיפות דואר זבל, מה שמקנה להם שליטה על תשתית האימייל שלהם".
התקני סדרה Symantec Mail Security 8200 עוזרים להבטיח זמינות של תשתית אימייל. הלקוחות נהנים מהרמה הגבוהה ביותר של הגנת ספאם ווירוסים דרך השילוב של טכנולוגיות
סימנטק ברייטמייל אנטי ספאם וסימנטק אנטי וירוס.
התקני סדרת 8200 גם משלבים בפתרון יחיד ניהול כמותי, מניעת תקיפות, סינון תוכן, הצפנה, מניעת זיוף ותפקודיות ארכיון. ההתקנים מיועדים לעסקים בינוניים וגדולים.
"דואר אלקטרוני הנו הערוץ הקריטי ביותר עבור תקשורת פנימית וחיצונית כאחד", מוסיף אריה דנון. "סימנטק היא החברה המובילה היחידה שיכולה לספק פתרונות אבטחת אימייל המשלבים את הרכיבים הטובים מסוגם בשכבות הרשת, השער והשרת, עם אופציות פריסה רבות עבור ארגונים".
שני סדרות ההתקנים מגובים על ידי צוות מומחים מ- Symantec Security Response, המגינים בזמן אמת(24x365) על ארגונים, עסקים ולקוחות פרטיים מאיומי האבטחה העדכניים ביותר.
סימנטק (www.symantec.com) הנה חברת תוכנת אבטחת המידע המובילה בעולם. החברה מספקת מגוון פתרונות תוכנה, התקנים ((appliances ושירותים, המסייעים למשתמשים ביתיים עסקים קטנים ובינוניים וארגונים גדולים לאבטח ולנהל את תשתית ה-IT שלהם.
סימנטק הינה חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק תחת הסמל SYMC. הכנסותיה לשנת הכספים 2004 הסתכמו ב-1.87 מיליארד דולר. סימנטק מפעילה רשת נציגויות בלמעלה מ-35 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-6,000 עובדים. מטה סימנטק ממוקם בקפרטינו (Cupertino), קליפורניה, ארה"ב.

תאריך:  25/01/2005   |   עודכן:  25/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il