"עוף טוב" משקיעה 1 מיליון דולר בקמפיין חדש ורחב היקף למותג תחת הסיסמא: "עוף טוב - להגיש עם חיבוק"
סרטון ראשון מתוך הקמפיין החדש של "עוף טוב" יוצא למסכי הטלוויזיה בימים אלו.
טריטוריית המותג "עוף טוב" הינה מערכות יחסים בתוך המשפחה, המרחשות סביב המשולש הכל כך רלוונטי של אימא-אוכל-ילד.
קשר הנתינה בין אם לבני משפחתה לא נפסק לעולם. האימא יודעת מה הילד אוהב, והיא נותנת לו את האוכל האהוב והטעים תמיד, ובעיקר ברגעים בהם כל מה שנדרש הוא חיבוק טוב ואוכל טוב.
משרד הפרסום שהופקד על ביצוע הקמפיין החדש הוא גלר-נסיס D'arcy.
הסרטון הראשון מתוך הקמפיין, מציג ילד המתעורר לבוקר יום הפרידה שלו ממקס, הכלב של דודה אסתר, עליו הוא שמר בזמן החופשה שלה בחו"ל.
לקראת יום הפרידה, הילד ומקס עושים הרבה דברים ביחד, נהנים ומשתוללים כיאה לשני חברים טובים.
בערב, כשדודה אסתר חוזרת, והילד נאלץ להפרד ממקס, נופלת רוחו.
האימא, שמבינה את שעובר על בנה, מחזקת את רוחו, ונותנת לו את מה שהוא הכי אוהב - שניצל "עוף טוב".
כי יש רגעים בחיים, שכל מה שצריך זה חיבוק טוב ואוכל טוב.
סרטון התדמית ילווה בסרטוני מוצר קצרים, המציגים את החדשנות המוצרית של "עוף טוב": שניצל דינוזאור וסדרת "שניצל קריספי אמיתי" בשלושה טעמים ייחודיים (פלאפל, קטשופ וציפוי ביתי).
קרדיטים: מנהלת קריאייטיב: מירב קורן, ארט: שירי מן, קופירייטר: ג'ודי רותם, מנהלת אשכול לקוחות: כומי כרמון, סופרווייזר: מאיה צוראל, פלנינג: ליאת קידר, במאית: ליאת דהן, חברת הפקה: פארדיסו, צלם: אסף סודרי, מוזיקה: שמוליק נויפלד.