X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועצת הצמחים
▪  ▪  ▪

מועצת הצמחים בקמפיין פרסומי לעידוד צריכת התפוזים בישראל
הישראלים יכולים להתחיל "לקלף בכייף".
כל הקונה מארז תפוזים יקבל במתנה קולפן שהוא פטנט עולמי לקילוף פרי הדר בקלי קלות.
בתחילת חודש פברואר, תעלה מועצת הצמחים עם קמפיין פרסומי, לעידוד צריכת תפוזים בישראל, שסיסמתו "לקלף בכייף". היקף תקציב הקמפיין מוערך בכ-600,000 שקל, והוא יכלול פרסום ברדיו ומבצעי שיווק בנקודות המכירה.
גולת הכותרת של הקמפיין הוא החידוש לג'ינגל ההיסטורי שכתבה נעמי שמר בשנות ה-60', בהזמנת מועצת ההדרים, ומילותיו הן: "התפוזים התפוזים טובים באלף אחוזים; מן הזהב מן הזהב שמחפשים אותו לשווא". על העיבוד, ברוח ימים אלה, אחראי המוסיקאי יוסי סידי, שהפתיע בחידוש מרענן, אך גם שמר על ניחוח הימים ההם.
מסקר שערכה מועצת הצמחים, עולה שהצורך בקילוף הפרי הינו החסם העיקרי לאכילת תפוזים. מועצת הצמחים מציעה לישראלים להתחיל "לקלף בכייף". במסגרת הקמפיין יוצע לצרכנים מבצע שיווקי, לפיו כל הקונה מארז תפוזים, יקבל במתנה קולפן אישי לקילוף פרי הדר בקלי קלות. מדובר בפטנט עולמי שמגיע בפעם הראשונה לישראל, והופך את הקילוף לחוויה קלה, פשוטה ונוחה, המותירה את הפרי שלם וללא רבב.
הקמפיין יעלה לאוויר, ב-2/2/05 ברדיו קול ישראל (רשת ב', רשת ג' ו-88FM) שם ישודר במשך שבועיים, בעוד שברשתות השיווק ובחנויות הפרי תמשך חגיגת התפוזים במשך כל חודש פברואר. נקודות המכירה יקושטו בבאנרים, שיתארו את המבצע ואת הקולפן, ובעצי תפוזים שמטרתם למשוך את תשומת לבם של הצרכנים למבצע.
לדברי מיכאל אילון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "הרעיון של חידוש הג'ינגל, שהיה להיט בזמנו, עלה לאור גל הרטרו של השירה העברית, ואנו מקווים כי הציבור יאהב אותו גם בגרסתו המחודשת".
עוד הוסיף אילון, "היעד של הקמפיין הוא להגדיל את היקף מכירות התפוזים מזן שמוטי בישראל בכ-30% לעומת העונה הקודמת. השנה עומד לרשותנו היצע של 100,000 טון תפוזים מזן זה, מתוכם אנו צופים מכירות של כ-30,000 טון בשוק המקומי והיתר ישווקו לאירופה".
לדברי טל עמית, רכז ענף ההדרים במועצת הצמחים, "אני מקווה כי בעזרת הקמפיין נצליח להפוך את אכילת התפוז לחוויה, במיוחד אצל הדור הצעיר. אם הצרכנים יקלפו בכייף הם בהכרח יגבירו את הצריכה וייהנו פעמיים - גם ממתיקות הפרי וגם מהסגולות הבריאותיות שטמונות בו".
קרדיטים:
יחסי ציבור: ביבי תקשורת ויחסי ציבור
משרד פרסום: שקולניק תקשורת
מנהל קריאטיב: ראודור גיטלזון
תקציבאית: דפנה ינקוביץ'-רובין
מילים ולחן: נעמי שמר
עבוד מוסיקלי: יוסי סידי

תאריך:  30/01/2005   |   עודכן:  31/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il