X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור עולה עם קמפיין הפרסום ל-AXE ומשיקה אתר אינטרנט ישראלי ל-AXE - מותג מס' 1 בעולם בשוק הדאודורנטים לגבר
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה של כ-4 מיליון שקל כולל פרסום בטלוויזיה ובערוצי מדיה נוספים-המותאמים לקהל הצעיר כגון: פאבים, מועדונים, פרסום סלולרי ורדיו.
אתר האינטרנט החדש של AXE הוקם על-ידי חברת Red-Head
שבמקביל תנהל את קמפיין האינטרנט של המותג בהיקף של 250,000ש"ח.
יוניליוור ישראל עולה היום (יום ראשון, 6.2.05) בקמפיין הפרסום החדש למותג AXE - המותג המוביל את שוק הדאודורנטים לגבר בעולם.
קמפיין הפרסום, באמצעות ראובני פרידן, ילווה בפעילות שיווקית נרחבת ובסרטונים ייחודיים בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 24 וב-MTV בהשקעה של כ-4 מיליון ש"ח. הקמפיין החדש של AXE העולה בישראל הינו קמפיין גלובאלי שהופק על-ידי LOWE ומיוצג בישראל על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.
במקביל, משיקה יוניליוור ישראל אתר אינטרנט ישראלי ל-AXE שהוקם על-ידי חברת .Red-Head האתר החדש www.axeeffect.co.il כולל המלצות לגברים, סרטוני פרסומת, טיפים ומשחק מאד לא שיגרתי של מה עושים עם נוצה לבחורה...
בנוסף, תנהל חברת Red-Head את קמפיין האינטרנט של המותג AXE, בהיקף של כ-250,000 שקל.
על הקמפיין של AXE
התוכנית התקשורתית שמביאה יוניליוור לישראל מותאמת לזו הקיימת ביותר מ-60 המדינות בהן AXE משווק בעולם. AXE נתפס בשווקים בהם הוא פעיל כבר שנים, כ-Cool, גברי, נועז, צעיר וסקסי.
קמפיין AXE מציג 3 סרטונים, את כולם יוביל המסר ""THE AXE EFFECT- האפקט המדהים שיש ל-AXE על נשים... ברגע שהן מריחות אותו-הן לא יכולות לעמוד בפניו.
בסרטון הראשון, גבר צעיר מתיז את AXE על עמוד בחדר שינה ובזכות האפקט של AXE, הבחורה שאיתו בחדר מתחילה לרקוד ריקוד סקסי ומפתה עם העמוד. כדי שהבחורה תתיחס אליו, מתיז הבחור על עצמו...
בשני - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו לפני דייט עם בחורה. בזמן הדייט, באוטו, הבחורה נמרחת עליו ומריחה את גופו- לכיוון מטה...
ובשלישי - גבר צעיר מתיז את AXE על כל גופו בצורה סיבובית לפני יציאה למסיבה. במסיבה רואים שתי בחורות הרוקדות סביבו בדיוק בכיוונים בהם התיז בחור את AXE. כל הסרטונים נסגרים בקריינות: "הכירו את ה-AXE אפקט ! חדש AXE-דאודורנט ספריי לכל הגוף".
סדרת AXE דאודורנט Body Spray כוללת 6 וריאנטים במגוון ניחוחות ייחודיים לשימוש על כל הגוף:
AXE APOLLO
AXE ESSENCE
AXE ORION
AXE PHOENIX
AXE TSUNAMI
AXE TOUCH
תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים.
אודות יוניליוור
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  06/02/2005   |   עודכן:  06/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il