X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרלסברג
▪  ▪  ▪

קרלסברג בקמפיין פרסום חדש ובפעילות אינטראקטיבית
המהלך בהשקעה של כ-300,000$.
סיסמת הקמפיין: "casrlsberg part of the game".
מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג בישראל, עלתה בקמפיין פרסום חדש (אדפטציה), באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, בהשקעה של כ-300,000$. המהלך, תחת הסיסמה 'קרלסברג חלק מהמשחק', ונתמך בקמפיין אינטרנט.
רונן בן נון מנהל מותג קרלסברג ממבשלות בירה ישראל: "סרט הפרסומת החדש ממשיך את השפה התקשורתית של קרלסברג המבדלת את המותג בשוק הבירות וממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה. גם בסרטון זה קרלסברג הינו מותג שמחבר ומקשר בין אנשים באווירה שמחה ותוססת", כאשר גם כאן קרלסברג הוא חלק מהמשחק".
סרטון הפרסום, שעלה בערוצים 2 ו-10, משלב טכנולוגיה אינטראקטיבית המשתפת את הצופים במשחק טריוויה ייחודי.
במסגרת המשחק, מתבקשים הצופים לענות על 3 שאלות ו-20 הצופים המהירים ביותר שיענו נכונה על השאלות יזכו בכרטיסי כניסה זוגיים למשחק הכדורגל הבינלאומיים בין נבחרת ישראל לנבחרת אירלנד ולמשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת צרפת, שיתקיימו במהלך חודש מרץ באצטדיון רמת-גן.
סרט הפרסומת החדש מתרחש בשתי זירות עיקריות ומתאר סיטואציה בה רואים שופט כדורגל שעולה למגרש עם קבוצה ומגלה כי המגרש ריק ושומם מאוהדים. בהמשך, מגלה השופט כי כל האוהדים יצאו לשתיית בירה קרלסברג בפאב המקומי.

תאריך:  07/02/2005   |   עודכן:  07/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
0
מהלך אסטרטגי של הפירמה לשם היערכות לייצוג כולל וליווי מקיף של לקוחות בזירה הארצית והבינלאומית
עופר קול, יחסי ציבור
- הודעה מטעם האגודה למען החייל
שרון בן פורת, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עלית
שלומית שתיוי, יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת "ג'ו"
קרן אהרוני, יחסי ציבור
- הודעה מטעם דומינו'ס פיצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il