FOR2 - מותג ההיריון של ml בחר בזמרת הלטינית לילה מלקוס להוביל את מסע הפרסום.
קמפיין FOR2 יעלה במרס 2005 בתקציב של כחצי מיליון דולר.
מותג ההיריון FOR2 מבית ml בחר בזמרת הלטינית לילה מלקוס לתפקיד דוגמנית הבית. מלקוס הנמצאת בהריון מתקדם, תוביל את מסע הפרסום של FOR 2 לקיץ 2005.
הקמפיין ייערך באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בהיקף כספי הנאמד ב כחצי מיליון דולר. הקמפיין יעלה במרץ 2005, במקביל לקמפיין של אופנת ml ויכלול מיני קטלוג שיצורף לקטלוג ml, מודעות צבע בעיתונות יומית ובמגאזינים, שלטי חוצות ושילוט בכל סניפי ml.
ארנון חשאי, מנכ"ל רשת ml מסר כי: "הקיץ החליטה החברה להתמקד בפעילות רחבה למותג FOR2 ובנוסף לקמפיין תערוך FOR2 אירועים מתחת לקו במטרה לבלוט בקרב הנשים בהריון בישראל".
לדבריו, "מלקוס הנחשבת לזמרת מצליחה ולאייקון המייצג את התרבות הלטינית כבר שנים רבות, מביאה לתפקידה כדוגמנית הבית של ROR2 ערך מוסף ועולם ערכים רחב ומעניין בהרבה משל דוגמנית רגילה. בנוסף, אנו רואים חיבור בין תכונותיה של מלקוס תכונות המותג: דינמי, חם, סוער, סקסי ואופנתי".
המותג FOR 2 הינו מוביל בשוק בגדי ההיריון בישראל ונמצא בכל 49 סניפי ml ברחבי הארץ.