X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ספקית התוכנה SAP
▪  ▪  ▪

ענקית התוכנה SAP רוכשת את טופ-טיר תמורת כ- 400 מיליון דולר במזומן.
SAP, הספקית המובילה בעולם של תוכנת e-business, וטופ-טיר (Top-Tier Software, Inc.), ספקית מובילה של תוכנת פורטלי מידע ארגוניים ומוצרי אינטגרציה משלימים, הודיעו היום כי הן חתמו על הסכם לרכישת טופ-טיר על-ידי SAP, בכפוף לאישור רשויות האנטי-טראסט. טופ-טיר, הייתה שותפה עסקית של SAP משנת 1999, וחלקים מהטכנולוגיה שלה כבר משולבים בפורטל הארגוני mySAP Workplace של SAP.
במסגרת ההסכם תרכוש SAP את כל מניות טופ-טיר תמורת כ- 400 מיליון דולר במזומן. טופ-טיר תהפוך לחברה-בת בבעלות מלאה של SAP עם סגירת ההסכם הצפויה להתבצע במהלך הרבעון השני של 2001, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים. טופ-טיר יצרה הכנסות של כ- 20 מיליון דולר בשנת 2000. SAP צופה לרשום הוצאות הנובעות מהרכישה במו"פ בתהליך שלא יעלו על 50 מיליון דולר. להוציא עלות חד-פעמית זאת והפחת של רצון טוב ונכסים לא מוחשיים אחרים שנרכשו, SAP צופה כי לרכישה תהיה השפעה זניחה על רווחיה למניה בשנת 2001.
הרכישה היא צעד נוסף בהשלמת מיקודה האסטרטגי של SAP לשנת 2001, הכולל בניית מעמד מוביל בתחומי פורטלים ארגוניים, ניהול קשרי לקוחות, ניהול שרשרת אספקה וזירות שוק אלקטרוניות. רכישה זאת מחזקת את מעמדה של SAP בשוק הפורטלים הארגוניים תוך הזדמנות להרחיב את בסיס לקוחותיה.
הרכישה תעמיד לרשות SAP את צוות הפיתוח החזק של טופ-טיר המנוסה בשוק הפורטלים; מערך מכובד של שותפים עסקיים כגון מיקרוסופט, ויטריה ונורטל; ובסיס לקוחות מותקנים גדול הכולל חברות כגון דיימלר קרייזלר, היולט-פקארד, ג'נרל מוטורס (GMAC), נורטל נטוורקס, אולפני יוניברסל, ובנק וולס פרגו.
טכנולוגיית טופ-טיר מתאימה ל- mySAP Workplace כמו כפפה ליד. mySAP Workplace משתלב בשקיפות עם פתרונות e-business mySAP ועם מערכות של חברות אחרות כדי לספק מידע, יישומים ושירותים עדכניים ומבוססי תפקידים, הדרושים לאנשים כדי לבצע את משימותיהם היום-יומיות. טכנולוגיית טופ-טיר מאפשרת אינטגרציה מורחבת של יישומים הטרוגניים מעבר לאלה של SAP. הודות לשותפות הקיימת, חלקים של הטכנולוגיה כבר משולבים וזמינים בתוך ה- mySAP Workplace.
ב- 4 באפריל תקיים SAP מסיבת עיתונאים בניו-יורק, בה יפרט האסו פלטנר, מנכ"ל, יו"ר משותף ומייסד משותף של SAP; את אסטרטגיית SAP לכבוש את שוק הפורטלים הארגוניים.
אודות SAP
SAP היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות תוכנת e-business. דרך פלטפורמת e-business mySAP, אנשים בעסקים ברחבי תבל משפרים יחסים עם לקוחות ושותפים, מנתבים פעילויות, ומשיגים יעילות משמעותית ברחבי שרשרות האספקה שלהם. היום, יותר מ- 13,000 חברות ביותר מ- 100 מדינות מריצות יותר מ- 30,000 התקנות של תוכנת SAP. עם חברות-בנות ביותר מ- 50 מדינות, החברה רשומה במספר בורסות כולל הבורסה של פרנקפורט והבורסה של ניו-יורק תחת הסימול "SAP".
אודות טופ-טיר
חברת התוכנה טופ-טיר היא ספקית מובילה של פורטלי מידע ארגוניים ומוצרים המשלבים מידע השוכן ביישומים ארגוניים פנימיים וחיצוניים, מסדי נתונים, מסמכים, אתרי אינטרנט, ומקורות נתונים אחרים של עסקים. מוצר התוכנה Enterprise Unification Platform של טופ-טיר תוכנן לאפשר ללקוחות, יצרנים, ספקים ועובדים בארגון המורחב של עסק, לגשת ישירות, לנווט ולטפל במידע משולב תוך שימוש בממשק פורטל אינטואיטיבי ויעיל. עם טכנולוגיית HyperRational של טופ-טיר המוגנת בפטנט, משתמשים יכולים לגשת, להתקשר ביניהם, לעדכן, לערוך ולמחוק מידע מיישומי תוכנה ומקורות נתונים מרובים, דרך תהליך פשוט של Drag and Relate. עם יכולות אלה, מוצרי טופ-טיר מאפשרים לארגונים ליצור יתרון של עבודה שיתופית עבור ארגוניהם, על-ידי קידום זרימה שוטפת בזמן-אמת של מידע בין עובדים, שותפים ולקוחות.
טופ-טיר, שהוקמה בשנת 1996, היא חברה פרטית שהמטה שלה ממוקם בסן-חוזה, קליפורניה. שי אגסי מכהן כנשיא ומנכ"ל החברה העולמית. מרכז הפיתוח של טופ-טיר, עם 125 עובדים, ממוקם ברעננה ומנוהל על-ידי עליזה פלג.

תאריך:  30/03/2001   |   עודכן:  30/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il