X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם MAYBELLINE NEW-YORK
▪  ▪  ▪

MAYBELLINE NEW-YORK, מותג האיפור המוביל בעולם, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק מגוון מוצרי איפור חדשים לשנת 2005.
אסטרטגיית המותג לשנת 2005 כוללת קמפיין פרסום בכל אמצעי המדיה, מבצעים חסרי תקדים, נראות חדשנית ואטרקטיבית, פעילות קידום מכירות וייעוץ מקצועי בנקודות המכירה.
אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "עם הרחבת המותג, מצפה מייבלין ניו-יורק לנגוס בכ-15% מנתח שוק האיפור בהפצה רחבה במהלך 3 השנים הבאות".
מייבלין ניו-יורק, מותג איפור לצעירות המוביל בעולם, השייך לקונצרן לוריאל, מרחיב את פעילותו בישראל ומציג אסטרטגיה שיווקית חדשה לשנת 2005. במסגרת הרחבת הפעילות, משיקה החברה קטלוג מוצרי איפור חדש לשנת 2005 הכולל מגוון מוצרי איפור חדשים עתירי פטנטים וטכנולוגיה, באריזות חדשות ופורמולות עדכניות. מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור החדשני, האיכותי והנועז, פונה לקהל יעד של צעירות בגילאי 15-39 ומשדר ערכים צעירים, טרנדים, סקסיים ומולטי אתניים.
האסטרטגיה החדשה של המותג כוללת נראות חדשנית ואטרקטיבית בנקודות המכירה וייעוץ מקצועי של דיילות מכירה. מתקני האיפור בכל נקודות המכירה יוחלפו במתקנים ידידותיים מוארים ואטרקטיביים יותר.
לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, שוק האיפור בהפצה רחבה בישראל "מגלגל" כ-220 מליון שקל בשנה. עם הרחבת פעילות המותג מצפה מייבלין ניו יורק לנגוס בכ-8% מנתח שוק זה כבר בשנת 2005, כשהתוכנית הינה להגיע לנתח שוק כספי של 15% במהלך 3 השנים הבאות.
המהלך השיווקי של מייבלין ניו-יורק מגובה בפעילות קד"מ של חברת YOUNG, המתמחה בשיווק לצעירים ומבצעי הנחות חסרי תקדים אשר ימצבו את מייבלין ניו-יורק כמותג האיפור הבינלאומי הזול ביותר בשוק האיפור בהפצה רחבה. מהלך הרחבת המותג ילווה גם בקמפיין פרסום באמצעי המדיה השונים.
המוצר הראשון בסדרת המוצרים החדשה שמשיקה מייבלין ניו-יורק במהלך שנת 2005, היא מסקרה XXL. מדובר במסקרה דו-צדדית חדשה המעבה ומאריכה את הריסים ומעניקה מראה סקסי וזוהר. המסקרה הדו צדדית מכילה כמות כפולה של סיבים מיקרוסקופיים עדינים. מדובר במסקרה הראשונה והיחידה הבונה נפח ואורך במנה כפולה של מיקרו-סיבים במוצר אחד. בחודש ההשקה תימכר המסקרה במחיר אטרקטיבי במיוחד: 54.99 ש"ח בלבד (במקום 79.99 ש"ח מחיר רגיל).
דוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה תוביל את קמפיין הפרסום של המסקרה XXL.
השקת המסקרה תלווה בקמפיין פרסום שיעלה לאוויר באמצע חודש פברואר באמצעות משרד הפרסום קשר בראל. הקמפיין יכלול טלוויזיה ועיתונות, אותו תוביל דוגמנית העל אדריאנה לימה, תחת הסיסמה:" לכי על זה בגדול לכי על XXL".
במסגרת ההשקה, תציב מייבלין ני-יורק סטנדים מיוחדים ועמדות עם טסטרים של המסקרה בכל נקודות המכירה, שיקושטו ויעוצבו בצבעי המוצר.
לרגל ההשקה מכריזה מייבלין ני-יורק על פעילות קד"מ בקניונים:
דיילות של חברת YOUNG בלבוש ממותג מייבלין ניו-יורק יסתובבו בקניונים כשעל פלג גופן העליון מסכי מגע. הדיילות יזמינו את העוברות ושבות בקניון לשחק במשחק האינטראקטיבי, שמטרתו לחשוף אותן לתכונות המסקרה.
הנשים יוזמנו לקחת את המסקרה ולצבוע את הריסים בצבע לבן על מנת להאריכם בשלב הראשון ובשלב השני בצבע שחור על מנת לעבותם.
התהליך יגובה באנימציה שממחישה את אפקט המסקרה. כל מי שתצליח במשחק, תקבל קופון מתנה לתיק איפור, אותו היא תקבל בנקודת המכירה של מייבלין ניו-יורק בקניון.
מייבלין ניו-יורק נחשב למותג האיפור מספר 1 בעולם. למעלה מ- 200 ממוצרי האיפור של המותג נמכרים בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם. מייבלין ניו-יורק נחשבת לאחד מסיפורי ההצלחה השיווקיים הגדולים ביותר, עם תכשירי איפור עתירי פטנטים וטכנולוגיה ועם מאות מיליוני נשים נלהבות ומעריצות ברחבי העולם.
מייבלין ניו-יורק משלבת מוצרים המופקים מטכנולוגיה מתקדמת וממיומנות מודרנית ליצירת מוצרי קוסמטיים עם אופי עירוני מדהים.
למידע נוסף, לחדשות האחרונות על מוצרים חדשים, למגמות העונתיות ולטיפים מקוונים על ידי יועצות היופי של החברה, ניתן לפנות לאתר האינטרנט www.maybellinenewyork.com.

תאריך:  14/02/2005   |   עודכן:  14/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il