X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארן מחקר ופיתוח;
ארן מבצעת את עבודת הפיתוח של הפרויקט כולו עבור PVT באאוט-סורסינג
▪  ▪  ▪

חברת ארן מחקר ופיתוח בע"מ, מהמובילות בישראל בתחום הפיתוח ההנדסי ואשר נסחרת בבורסה בתל-אביב, מודיעה כי חתמה על הסכם לביצוע הזמנת המשך בסך של 1.2 מיליון דולר מחברת הביוטכנולוגיה האמריקנית PVT.
ההזמנה היא להמשך פרויקט הפיתוח של טכנולוגיה רפואית חדשנית, לטיפול בהצרות של שסתום אבי העורקים, שאת כולו מבצעת ארן עבור PVT בצורה של אאוט-סורסינג.
"חברת PVT בחרה במודל עסקי חדשני ביותר לפיתוח הטכנולוגיה הרפואית, במסגרתו הועבר פיתוח המוצר כולו לחברת ארן מחקר ופיתוח, אשר מבצעת את הפרויקט בצורת אאוט-סורסינג. בתמורה לביצוע הפרויקט, מקבלת ארן הן תשלום כספי, והן הקצאת אחוזים ממניות החברה. ההזמנה החדשה היא לפיתוח שלב נוסף של הפרויקט", אומרים רן סתו ואבי זכאי, מנכ"לים משותפים בחברת ארן מחקר ופיתוח.
כיום מחזיקה ארן בכ-%9 ממניות PVT, אשר השלימה לפני מספר שבועות גיוס הון בהיקף של 5.5 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 15 מיליון דולר.
הרעיון המהפכני של חברת PVT, אשר מפותח עבורה על-ידי ארן, מיועד לחולים אשר אינם יכולים לעבור ניתוח להחלפת מסתם באבי העורקים, או לכאלה המעדיפים תהליך פחות פולשני. מספרם של אלה מוערך בכ-170,000 אנשים בשנה, מרביתם אוכלוסיה מבוגרת, שביצוע ניתוח לב פתוח - האופציה הקיימת כיום להחלפת המסתם - מהווה עבורה רמת סיכון גבוהה ביותר.
"פרויקט הפיתוח עבור PVT הוא מאתגר ביותר עבור ארן, מאחר ומדובר בטכנולוגיה רפואית הנמצאת בחזית הפיתוח העולמי", מציינים סתו וזכאי. "בפרויקט זה באות לידי ביטוי האיכויות הייחודיות של ארן, המביאות לכך שהיא זוכה בביצוע פרויקטים הנמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית, עבור חברות זרות וישראליות כאחד".
חברת PVT היא חלק מפורטפוליו של מיזמים וחברות סטארט-אפ, בהן לחברת ארן יש אחזקות, ושלהם היא מספקת שירותי פיתוח וערך טכנולוגי.
ארן מחקר ופיתוח עוסקת במתן שירותי תכנון ופיתוח מוצרים באאוט-סורסינג, בייצוג של יצרני ציוד ומכונות לתעשיות הפלסטיק, ובשיווק מוצרי תוכנה הנדסיים של חברת PTC האמריקנית.
חברת ארן מספקת ללקוחותיה שירותי פיתוח מושלמים (Turn Key Project) תחת קורת אחת, החל משלב הרעיון ועד למוצר המוגמר. בנוסף, משקיעה ארן במיזמים ובחברות סטארט-אפ, בהם הידע והיכולת הטכנולוגית של ארן מהווים ערך מוסף משמעותי. החברה, הממוקמת בפארק התעשייה בקיסריה, נוסדה בשנת 1982 ומעסיקה כ-75 עובדים. מניות החברה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.
מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה: www.aran-rd.com

תאריך:  30/03/2001   |   עודכן:  30/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il