X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם אינסייטק הישראלית
▪  ▪  ▪

חברת אינסייטק הישראלית הגיעה לעשירייה הפותחת בתחרות "פתרון השנה לשנת 2005" של המגזין הבינ"ל Advanced Imaging, עם מערכת ה-ExAblate 2000. מדובר במערכת אולטרה סאונד ממוקד לטיפול לא פולשני בשרירנים (מיומות) ברחם.
עד היום, האפשרויות לטיפול במיומות כללו בעיקר פרוצדורות פולשניות. במהלך הטיפול באמצעות המערכת החדשה, המטופלת שוכבת בתוך סורק MRI. סורק ה-MRI מספק תמונות תלת מימדיות של הגידול והרקמות הסובבות אותו ומאפשר הנחייה מדויקת לגלי האולטרה סאונד בדרך לרקמת המטרה.
גלי האולטרה סאונד מכוונים לנקודת המיקוד בתוך הגוף, מעלים את הטמפרטורה שם ומביאים להריסת הרקמה הנגועה, וזאת מבלי לפגוע ברקמות הבריאות הסמוכות. יכולת ההדמיה התרמית של סורק ה-MRI מספקות משוב בזמן אמת על הטמפרטורה שהושגה ברקמה במהלך הטיפול על מנת להבטיח שליטה מלאה בתוצאות הטיפול. אינסייטק חוקרת יישומים נוספים של המערכת במחלות כמו סרטן השד, הכבד, העצם והמוח.
זו הפעם השלישית שבה זוכה אינסייטק בתחרות בינ"ל בזכות מערכת ה-ExAblate 2000. בשנת 2004 זכתה אינסייטק בתחרות ה-IST בחסות האיגוד האירופי לטכנולוגיות.
כמו-כן, אינסייטק זכתה במקום השלישי בתחרות ההמצאות הטכנולוגיות של הוול סטריט ג'ורנל לשנת 2004. בחודש אוקטובר 2004 קיבלה אינסייטק את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) למערכת. כיום, קרוב ל-20 מערכות מותקנות במרכזים רפואיים בישראל, ארה"ב, אירופה ויפן.
לדברי ד"ר קובי וורטמן, נשיא ומנכ"ל אינסייטק, "המערכת מציעה טיפול לא פולשני ללא צורך בכריתת רחם לנשים הסובלות משרירנים. ההכרה של המגזין Advanced Imaging מדגישה שוב את החשיבות של הפריצה הטכנולוגית כפרוצדורה בלתי פולשנית שתאפשר למטופלות לשוב במהירות לשגרת חייהן. המערכת היא הראשונה שקיבלה את אישור ה-FDA לשימוש באולטרה סאונד למטרת טיפול ולשימוש בהנחיית MRI לשליטה בזמן אמת על הטיפול".
מגזין Advanced Imaging העוסק בנושאי הדמיה, מקיים את התחרות בפעם התשיעית. הפתרונות הזוכים מבוססים על ייחודיות של האתגרים שבפניהם עמדו. בין המתמודדים בתחרות ניתן למצוא פתרונות רפואיים, מדעיים, צבאיים, מסחריים ועוד.
על חברת אינסייטק
"אינסייטק טיפול מונחה הדמיה בע"מ" היא חברה פרטית בבעלות אלביט הדמיה רפואית, ג'נרל אלקטריק, משקיעים פרטיים והעובדים. החברה נוסדה בשנת 1999 וכיום מועסקים בה כ-100 עובדים בשני מרכזים בישראל, חיפה ואור יהודה ובארה"ב.
אינסייטק השקיעה מעל 60 מיליון דולר במחקר, פיתוח וניסויים קליניים. בישראל ניתן לקבל את הטיפול ב"מרכז הארצי לאולטרה סאונד ממוקד" במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. הטיפול ממומן ברובו על יד קופת חולים מכבי במסגרת הביטוח המשלים, וכן על ידי מספר חברות ביטוח. אתר החברה: www.insightec.com.

תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il