X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אלשרד
▪  ▪  ▪

"אלשרד" משקיעה 5 מיליון ₪ בהחדרת FILA האופנה
ובפתיחת חנות דגל.
חברת "אלשרד", בבעלות משפחת אירני, משווקת מותגי האופנה והספורט הגדולה בישראל, משקיעה למעלה מ- 5 מיליון ₪ בהחדרת המותג האופנה האיטלקי FILA ובפתיחת חנות ענק שתהווה קניון מותגי אופנה מעוצב שיכלול למעלה מ- 15 מותגים מובילים בתחומם המיובאים ומשווקים על ידיה.
קטלוג הכוכבים של "פילה":
זו עונה שניה ברציפות שחברת "אלשרד" נציגת פילה מפיקה קטלוג עתיר כוכבים בקונספט ייחודי המאפיין את מותג האופנה הבינלאומי "פילה".
הקטלוג מונה 16 עמודים ובו מככבים: רומי אבולעפיה, ליאור אשכנזי, עדי עזרוני, ניר לוי, איה שטיינוביץ', אורי בנאי וכרמל סידי.
"כוכבים" אלה מסמלים את ההוויה הישראלית, אלו הם כוכבי הזוהר של הקולנוע והטלוויזיה הישראלית של שנות ה- 2000, עם הצצה להווי הזוהר של שנות ה- 60, אל ימי "לול ו"מציצים". בקטלוג מצולמים הדגמים הססגוניים, האופנתיים והמעוצבים של פילה באמצעות ה"כוכבים" תוך שהם חוגגים במסיבה על גג בשכונת פלורנטין בתל-אביב. הקטלוג נעשה על-ידי משרד הפרסום "קשר בראל", במיליון עותקים, בעלות של 2.5 מיליון ₪.
לדברי רוני אירני, מנכ"ל חברת "אלשרד", הפקת קטלוג האופנה נועד להעמיק את החדרת המותג "פילה" כמותג אופנה צעיר, דינמי ומעודכן, להבדיל מהתדמית המזוהה עם ספורט בלבד שאפיינה את "פילה" בארץ ובעולם. במקביל, הורחבה פרישתו של המותג למאות נקודות מכירה ברחבי הארץ, מרשתות ועד חנויות אופנה וביגוד.
הפקת הקטלוג והקונספט הוא חלק ממדיניות "פילה" העולמית ונעשה בתאום עם הנהלת החברה האיטליה.
"אלשרד" משווקת מותגי אופנה המובילים בתחומם:
חברת "אלשרד" פועלת בתחום הספורט והאופנה מזה 12 שנה. החברה מחזיקה בזיכיונות בלעדיים של מותגים מובילים בעולם בתחומי הספורט, האופנה והפנאי ומשווקת אותם בכ- 1000 נק' מכירה מהמשביר לצרכן, כיתן סנטר, מגה ספורט עד לחנויות אופנה וג'ינס ברחבי הארץ.
1. מותגי הג'ינס ואופנה: "דיזל" האיטלקי, הנחשב למותג האופנה המוביל והפופולארי בקרב הצעירים, "מיס סיקסטי" ו"אנרג'י" האיטלקים, הנחשבים ל"חמים" והמצליחים באירופה ובעולם כולו, עם קצב גידול מדהים.
2. מותגים מתחום הספורט החובבני והמקצועי בהם: "LOTO" האיטלקי- כדורגל, "ASICS"- נעלי ריצה ואתלטיקה, "רוקפורט" - נעלי הנוחות המובילות בארה"ב, בנוסף טיפול ותמיכה באגודות ספורט, וחסויות- מכבי חיפה ובית"ר ירושלים.
3. בתחום אופנת הפנאי עם המותג הראשי "FILA" האיטלקי, שביצע "מהפך" והפך בעולם לאחד ממותגי אופנת הפנאי המובילים, "B.K" - אופנה לצעירים הכוללת ביגוד ונעלים, ומותג חדש המכוון לקהל מאוד צעיר- "L.A GEAR" מותג אופנה והנעלה בעיקר לנערות. אותו החלה "אשלרד" לשווק בעונה זו.
ילדים ופעוטות:
"אלשרד" בעלת הזיכיון לשווק את המותגים המובילים: "דיסני","וורנר","ברבי" ומותגים נוספים מעולם הילדים בתחום הביגוד וההנעלה לפעוטות וילדים.
מותגים אלה מציעים מגוון עצום של עיצובים ואפשרויות, לכל גיל, סגנון וטעם, ומשווקים ברשתות השיווק וחנויות בגדי הילדים ברחבי הארץ.
חנות הדגל - קניון של מותגים ומקום מפגש לצעירים
בקונספט מיוחד, פותחת בימים אלה חברת "אלשרד" את חנות הדגל שלה בבית פנורמה בתל-אביב.
החנות המשתרעת על שטח של 1500 מ"ר, כולל משרדים, מהווה למעשה "קניון" של כל מותגי החברה שיוצגו בחלל אחד אך בנפרד, תוך דגש על ייחודו של כל מותג. החנות עוצבה תוך חשיבה על חוויית הקניה, באווירה בינלאומית עם דגש על נוחות ונגישות (דקות ספורות מאילון וחניה חינם). החנות תפעל בשעות לא שגרתיות, כל יום מ- 9:00 ועד 10:00 בלילה, וביום חמישי במשך כל הלילה. הכוונה להפוך את המקום למרכז בילוי וקניות לצעירים ולכל המשפחה. לדברי רוני אירני, הקונספט הזה מתאים לבני נוער וצעירים שאוהבים מוסיקה, בילויים וקניות, קונספט שהוא טרנד חדש בעולם.
למשפחות וילדים תוצע פעילות ברחבה שליד החנות, עוד תציע "אלשרד" במותגים המובילים כמו: "דיזל", "סיקסטי" ו"אנרג'י" אך ורק בחנות הדגל, דוגמאות נדירות של פריטים ב-50% הנחה. בכל המותגים ניתן יהיה למצוא 100% מבחר מכל מותג שלא כמו בשאר החנויות ודגמים ייחודיים שיוצרו במיוחד לחנות.

תאריך:  17/03/2002   |   עודכן:  17/03/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שימרית ניסנבאום
-הודעה מטעם AIG; מיקי ברקן, סמנכ"ל שיווק ומכירות AIG : AIG ממשיכה לנצל את מספר הטלפון, נכס חזק של החברה, להעברת מסר ההבטחה לחיסכון
      
מיטל ורדי
-הודעה מטעם דורן תקשורת
לילי וייצמן
-הודעה מטעם סקאל; מסע פרסום להשקת קולקציית מותגי אביב-קיץ 2002
לילי ויצמן
-הודעה מטעם הוניגמן; דוגמנית העל קלאודיה שיפר תוביל את מסע הפרסום של הוניגמן
שלי ויינשטיין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם קווי זהב;
מחיר חבילת גלישה החל מ-19.90 דולר לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il