חברת מירס, מפעילת רשת "אמיגו", פותחת את רשת ה "ווקי-טוקי" לכלל לקוחותיה:
תאפשר ל- 220,000 לקוחותיה לבצע שיחות ווקי-טוקי עם כל מנויי אמיגו האחרים בלחיצת כפתור אחת!
חברת מירס, מפעילת הרשת הסלולרית "אמיגו", ממשיכה לחדש ומודיעה על פתיחת רשת הווקי-טוקי לכלל לקוחות החברה. במסגרת השירות החדש יוכלו לקוחותיה לקיים שיחות ווקי-טוקי עם שאר מנויי החברה.
עד כה רשת "אמיגו" אפשרה קיום שיחות ווקי- טוקי בין לקוחות אשר השתייכו לאותו "אשכול" בלבד (למשל: לקוחות בתחום הנדל"ן/בניה השתייכו לאשכול הנדל"ן כנ"ל באשכול תחבורה, אשכולות ללקוחות פרטיים ועוד). באמצעות טכנולוגיה ייחודית אשר חברת מירס הטמיעה במערכותיה, יוכלו לקוחות החברה, המשתייכים ל"אשכולות" שונים, לקיים שיחות ווקי-טוקי ביניהם בלחיצת כפתור אחת.
משה בר צבי, סמנכ"ל השיווק במירס מסר, כי "חברת מירס מציעה ללקוחותיה את הטכנולוגיה הסלולרית המתקדמת ביותר הקיימת כיום בשוק הסלולר בישראל. השירות החדש שהתאפשר תודות להטמעת טכנולוגיה מתקדמת מהווה קפיצת מדרגה לשירות אותו מעניקה מירס ללקוחותיה ומדגיש את יכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות של הרשת הסלולרית "אמיגו" ".
עוד הוסיף בר צבי, כי "לשירות הווקי-טוקי מספר יתרונות בולטים: זמינות, מיידיות (שיחות בלחיצת כפתור אחת), יעילות וחסכון כספי (שיחת ווקי-טוקי קצרה בכשני שליש משיחה רגילה). חשיבותם של מאפיינים אלה מתעצמת לנוכח המצב הביטחוני השורר במדינה כאשר רשת "אמיגו", לעומת שאר רשתות הסלולר, מאפשרת המשך מתן תקשורת רציפה גם במצבי חירום.
השימוש בשירות הנו פשוט וידידותי: מנוי אמיגו אשר ירצה לקיים שיחת ווקי טוקי עם מנוי מ"אשכול" אחר יקיש את מספר האשכול הרצוי, כוכבית ומספר מנוי הווקי טוקי המבוקש. לנוחות הלקוחות מעמידה חברת מירס מוקד טלפוני אינטראקטיבי לבירור מספרי האשכולות השונים. התקשרות למוקד מתבצעת באמצעות 5757- או בטלפון 570570-057.
יש להוסיף, כי תעריף שיחת ווקי-טוקי בחבילות הפרטיות נשאר ללא שינוי בהתאם לחבילת ההצטרפות. תעריף שיחת ווקי-טוקי עם לקוחות אחרים ברשת בחבילות העסקיות יעמוד על 39 אג' לדקה (לא כולל מע"מ).
עוד נמסר ממירס, כי בעתיד יוכלו לקוחות החברה לקיים שיחות ווקי-טוקי עם מכשירים הפועלים בחו"ל.
- שירות פתוח לכל מכשירי אמיגו למעט מכשירי לינגו ופוקט. במכשירים ישנים מסוג לידר (למעט לידר פלאס) ומנג'ר על הלקוח לשדרג את תוכנת המכשיר באחד ממרכזי השירות.