האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין לרגל השקת צמידי הגומי ForLife אשר יימכרו החל מחודש מרץ, בכל סניפי רשת סופר פארם בצבעי כחול, לבן, ורוד וירוק זוהר.
הקמפיין עולה תחת הכותרת: "מה עשוי מגומי ויכול להציל חיים?", המעביר מסר לפיו כל תרומה יכולה לסייע בהצלת חיים. כל התרומות, שייאספו ממכירת הצמידים, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן.
הקמפיין מבוצע בהתנדבות על-ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.
הקמפיין יעלה ב-25 בפברואר למשך שבועיים במדיות הבאות: ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, מקומוני רשת שוקן, בעיתוני הפנאי: רייטינג, ופנאי פלוס, בעיתוני הנשים לאשה ואת, בעיתוני הנוער dg העיר, מעריב לנוער, go וראש אחד, במגזין מנטה. בנוסף יעלו באנרים באתרי אינטרנט, שקופיות חסות בערוץ הספורט והמסר יועבר גם באמצעות הגלויה של שלי.
נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן: "הטרנד האופנתי של צמידי גומי צבעוניים כסמל למאבק בסרטן, סוחף אחריו מיליוני אנשים ברחבי העולם. בישראל אנו מובילים את היוזמה לקידום המודעות למאבק במחלה ובאמצעות צמידי הגומי ובשיתוף פעולה עם רשת סופר-פארם, נגייס תרומות לטובת כ-120,000 חולי סרטן בישראל הנמצאים בטיפול או במעקב. הקמפיין ילווה בפעילות יחסי ציבור נרחבת במסגרתה, יצולמו כוכבי טלוויזיה עונדים את הצמידים וכן ישלחו צמידי גומי לסלבריטאים ואנשי ציבור עם בקשה לענוד אותם בהופעות בתקשורת או בפני קהל. כל התרומות, שיאספו ממכירת הצמידים, יוקדשו לאגודה למלחמה בסרטן, אנא הקפידו לרכוש כל צמיד באריזה המקורית ורק בסניפי רשת סופר- פארם".
קרדיטים גיתם BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: אורן שדה.
תקציבאי בכיר: ניר צולה.
תקציבאי: מתן קמפ.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב: גל פורת.
ארט דירקטור: משה סייקביץ
קופירייטר: יאיר וייס.
מנהלת מחלקת הפקה: שירלי זלצמן.
מפיקה: ליאת משה.
צלם: יורם אשהיים.
אינטרנט: DSEY אינטראקטיב