X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אנדה
▪  ▪  ▪

רחל אוסטרוביץ', יו"ר קבוצת הנשים בכדורסל של אנדה רמת-השרון, המתינה לטיסה יחד עם קבוצתה באחד מבתי הקפה שבשדה התעופה בן-גוריון, בדרך למשחק בגביע אירופה. המלצרית בשעת הבוקר המוקדמת מאד, הייתה מאיה ערוסי - אלופת ישראל ב"טה-קוואנדו", שרק ימים קודם לכן שבה מטורניר בינלאומי, את חלקו מימנה מכספי משכורתה כמלצרית.
המפגש עם נשות הכדורסל של אנדה רמת השרון הוליד חסות לספורטאית המצטיינת הצעירה. במחצית המשחק על הכרטיס לפיינל-פור האירופי בכדורסל נשים, הוענק למאיה ערוסי מלגת מחיה מיוחדת מידיו של מאמץ "אנדה רמת השרון", הנרי זימנד, שתאפשר לה להתרכז בהכנות לבייג'ין 2008 רק בישראל!
לפני כחודשיים יצאה קבוצת הנשים בכדורסל "אנדה רמת השרון" למשחק ברומניה, במסגרת מוקדמות גביע אירופה. בהמתנה לטיסה, בשעת בוקר מוקדמת מאוד, התמקמה הקבוצה באחד מבתי הקפה שבטרמינל 3 החדש בנתב"ג. במהלך ההמתנה, הסב מאמן הכושר של הקבוצה, אילן סלע, את תשומת לבה של יו"ר הקבוצה, רחל אוסטרוביץ' לכך שאחת המלצריות בבית הקפה היא לא אחרת מאשרת מאיה ערוסי, אלופת ישראל ב"טה-קוואנדו".
סלע, שהוא גם מאמן ומרצה מבוקש במכון וינגייט, הסביר לאוסטרוביץ' כי ערוסי היא ספורטאית מאד מוכשרת עם סיכויים טובים להתברג בצמרת העולמית של הענף האולימפי החדש.
בהתייעצות חירום שקיימה הנהלת הקבוצה במקום, היה ברור שצריך לעשות משהו כדי שספורטאית צעירה ומוכשרת ברמתה של מאיה, לא תיאלץ לעבוד למחייתה בשעות בוקר כה מוקדמות ותוכל להתרכז טוב יותר בהכנות לבייג'ין 2008. אוסטרוביץ' הציגה עצמה בפני מאיה והבטיחה ליצור עימה קשר לאחר החזרה ארצה. לאחר מכן פנתה יו"ר כדורסלניות אנדה רמה"ש אל מאמץ הקבוצה, הנרי זימנד, שהסכים לתרום מלגת מחיה שנתית בסך 50,000 ₪ לספורטאית בת ה-22.
ביום רביעי 23.2.05, בהפסקת משחק רבע גמר היורוקאפ בין "אנדה רמת השרון" לבין "סגד" מהונגריה, העניק הנרי זימנד למאיה ערוסי את מלגת החסות. מיד לאחר הטקס, הדגימה מאיה ערוסי מספר תרגילי ראווה לקהל.
בשיחה שקיימה הנהלת הקבוצה עם ערוסי מיד עם שובה מתחרות גראנד פרי בהולנד בה דורגה במקום השלישי, נדונה גם האפשרות לקיים פעילות משותפת בקהילה במהלך השנה, לעידוד מעורבותן ילדות ונערות בספורט.
הנרי זימנד מעניק המילגה המיוחדת אמר: "ספורה האישי של מאיה ערוסי הוביל אותי מידית המיוחד לסייע לה ולתת לה גיבוי ועזרה לייצג את מדינת ישראל בדרך הטובה ביותר שהיא יכולה. אני יודע שהיא פייטרית צעירה. היא מסמלת עבורי הרבה כוח רצון להישגיות ומצויינות".

תאריך:  27/02/2005   |   עודכן:  27/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il