בהתאם לסיסמא בישראל "הכל מתחיל מבפנים".
דנונה העולמית מחליפה סיסמא בהתאם לסיסמא של דנונה שטראוס בישראל ומציגה: "החיוך שמתחיל מבפנים". שינוי הסיסמא הינו צעד נוסף להשקת הלוגו הבינלאומי החדש-הלוגו עם החיוך של דנונה.
עד היום שיקפה הסיסמא העולמית של דנונה מסר של בריאות ואיכות - Getting Better everyday. הסיסמא החדשה נולדה מתוך החשיבה האסטרטגית שהובילה את מהלך ההשקה המחודש של דנונה בישראל בשנה החולפת ומציגה תפיסה מותגית חדשנית. תפיסה זו מתייחסת לעולם הבריאות כמכלול הוליסטי: בריאות פיזית, הנשענת על אורח חיים נכון ותזונה בריאה, מובילה לשלמות מנטאלית ולתחושה כוללת של well-being. החיוך של דנונה הוא אותו חיוך אמיתי המגיע מתוכנו ומבטא את אותה שלמות פנימית.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום: "אנו במחלבה גאים להיות הטריגר של מהלך שינוי הסיסמא העולמית של דנונה. אין ספק שהצלחה של המהלך בישראל השפיעה על ההחלטה לשנות את החזות הבינלאומית של דנונה".
שילוני הוסיפה כי, שינוי הסיסמא הינה חלק מהתובנה שמותגים גדולים מבודלים אחד מהשני בתפיסת העולם שהם מייצגים. שינוי הסיסמא מאפשר לצרכן להתחבר באופן אמוציונאלי למותג ולכן להעצים את חווית המפגש בין הצרכן למותג מהפן הרגשי והאנושי.