X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נורטל
▪  ▪  ▪

ביל אוונס מונה לסגן יו"ר ומנכ"ל נורטל. גארי דייכנדט מונה לנשיא וסמנכ"ל תפעולי (לשעבר סגן נשיא לפעילות גלובלית בסיסקו). פיטר קורי מונה לסגן נשיא וסמנכ"ל כספים.
חברת נורטל [סימון בורסה NT] הודיעה על מינויים בהנהלה הבכירה אשר נועדו לחזק את צוות הנהגת החברה, להביא למצוינות תפעולית של נורטל ברמה העולמית ולחזק את מעמדה המוביל של החברה בעתיד. ביל אוונס, נשיא ומנכ"ל נורטל, ימשיך להוביל את הניהול האסטרטגי של החברה, כאשר המנהלים החדשים יהיו אחראים לפעילויות הגלובליות של החברה ולנושאים רלוונטיים נוספים.
ביל אוונס ימונה לסגן יו"ר ומנכ"ל נורטל החל מה-14 במרץ, 2005. בנוסף, הודיעה החברה על מינוי גארי דייכנדט לנשיא וסמנכ"ל תפעולי, אשר יהיה כפוף לאוונס. דייכנדט הינו מנהל בכיר עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה העולמית, וטרם הצטרפותו, כיהן בתפקיד סגן הנשיא לפעילות גלובלית בסיסקו. המינוי של דייכנדט יכנס לתוקף החל ב--14 במרץ, 2005.
פיטר קורי, אשר נכנס לתפקיד סמנכ"ל כספים בנורטל החל ב-14 בפברואר, 2005, יכהן גם כסגן נשיא וסמנכ"ל הכספים של החברה החל מה-14 במרץ, 2005. מינוי זה מדגיש את תרומתו המשמעותית של קורי בביצוע השינויים במערך הפיננסי של החברה.
במסגרת תפקידו החדש, יהיה דייכנדט אחראי לניהול חטיבת התקשורת הקווית וחטיבת התקשורת הארגונית, למחקר ופיתוח, אספקה ושירותים ומכירות ופעילות החברה בעולם. ההנהגה האסטרטגית הבכירה של החברה כוללת, בנוסף לדייכנדט, את סגן הנשיא וסמנכ"ל הכספים, היועץ המשפטי וסמנכ"ל האסטרטגיה, אשר ימשיכו להיות כפופים ישירות לאוונס. פסקל דבון, כיום נשיא תקשורת קוויות בנורטל, ימונה ליועץ הבכיר לביל אוונס, החל מה-14 במרץ, 2005.
במהלך תפקידו בסיסקו היה דייכנדט אחראי לניהול מערך המכירות, אספקת השירותים, מפעלי הייצור, תהליכי אינטגרציה ושותפויות אסטרטגיות של החברה. תחת הנהגתו, היה גידול משמעותי בפעילותה של סיסקו בשנות ה-90. טרם הצטרפותו לסיסקו סיסטמס, החזיק דייכנדט בתפקידים בכירים בחטיבות השיווק, המכירות והתפעול בחברת System Software Associates, Inc., בחברת Wang Laboratories, Inc. ובחברת IBM. דייכנדט הינו בעל תואר בוגר מאוניברסיטת יאנגסטאון ובעל תואר מוסמך במדעים מאוניברסיטת אוהיו.
המינוי של דייכנדט הוא האחרון בסדרת מינויים בהנהלה הבכירה של נורטל, שבוצעו על ידי אוונס במהלך החודשים האחרונים. מינויים אלה כוללים את התפקידים החדשים: סמנכ"ל שיווק, סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל אתיקה, אשר נועדו לחזק ולהשלים את הניסיון של מנהלי החברה הוותיקים. המינויים נעשו במסגרת מחויבותה של נורטל לחיזוק מעמדה המוביל ומינופה בעתיד.
נורטל היא חברה מובילה באספקת פתרונות תקשורת המעשירים את החוויה למשתמש ובתמיכה באבטחת מידע. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - פתרונות חדשניים הכוללים שירותים ויישומים מקצה לקצה בטכנולוגית פס רחב, קול על גבי נתונים (VoIP) ומולטימדיה, וכן פס רחב אלחוטי, המאפשרים להם להתגבר על אתגרי עולם התקשורת . נורטל היא חברה בין-לאומית ועסקיה משתרעים על פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל אפשר למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.
נורטל ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ היא חברת בת של נורטל, הפועלת בישראל מזה 25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל ישראל מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק. מידע על נורטל ישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט www.nortel.com.

תאריך:  06/03/2005   |   עודכן:  06/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il