X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Neto
▪  ▪  ▪

Neto מחזקת את תחום הארוחות המוכנות - On the go לחורף בהשקעה של כ - 1 מיליון שקל.
משיקה תחת המותג "מגי'ק" 3 מוצרים חדשים בכוס:
פסטה ברוטב עגבניות, פירה עם פטריות, קוסקוס טוניסאי(פיקנטי) שיתווספו למגוון הארוחות הקיים.
בנוסף משדרגת את האריזות הקיימות לאריזות חדשניות ונוחות לשימוש בצבעי צהוב ואדום.
היעד של Neto הינו לכבוש באמצעות המותג "מגי'ק" נתח שוק של 25% מקטגוריית התבשילים האישיים.
Neto מחזקת את המותג "מגי'ק נודלס" המציע ארוחות מוכנות של אטריות בטעמים בקונספט On the go ומשיקה תחת הקטגוריה 3 טעמים חדשים: קוסקוס טוניסאי (פיקנטי), פסטה ברוטב עגבניות, פירה עם פטריות.
היקף השקעה כולל במהלך עומד על כ - 1 מיליון שקל.
קו הארוחות החדש הושק בתום שנה של פיתוח המוצרים וביצוע סקרי טעימה בקרב צרכנים ללימוד והתאמה להעדפות הטעם של הישראלים. המוצרים מהירי הכנה,ללא כולסטרול וללא צבעי מאכל.
לדברי רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto: "השקת הטעמים החדשים מהווה נדבך נוסף בהתפתחות המותג על-ידי הוספת 3 טעמים פופולאריים ושיפור בולטות המארזים. התפתחות המותג קוהרנטית עם מגמת ההתפתחות של מוצרי נוחות בישראל, המאפיינת בשנת 2004 קטגוריות כגון סלטים מוכנים, פיצות ועוד".
הצפי של חברת Neto הינו לכבוש באמצעות המותג מגי'ק נתח שוק של 25% מקטגוריית התבשילים עד סוף שנת 2005.
את שיווק מוצרי הנודלס החדשים תלווה פעילות קד"מ רחבת היקף בנקודות המכירה שתכלול: טעימות בסניפים, הצבת סטנדים לתצוגות חוץ מדף, שילוטים ובמות תצוגה, על מנת ליצור בולטות של המוצרים על המדף.
לארוחות המוכנות של מגי'ק המציעות סדרת ארוחות נודלס בטעמים שונים: (סיני, בשר, ירקות, פטריות, עוף, ועוד) מתווספים הטעמים: קוסקוס טוניסאי, פירה עם פטריות וספגטי ברוטב עגבניות שמחירם עומד על 4-5 שקל.
לפי נתוני נילסן לחודש דצמבר 2004 היקף קטגוריית תבשילים אישיים בשוק המבורקד עומד על כ - 43 מיליון שקל.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  08/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il