מיכל בר זוהר תוביל את הקמפיין של אאוט לט הרצליה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח. מרכז המותגים יוצא בקמפיין לקראת מכירות פסח.
אאוט לט הרצליה יוצא בקמפיין חדש תחת הקונספט "מותגים גדולים כסף קטן". את הקמפיין תוביל מיכל בר זוהר ויושקע בו כ-1.5 מילין שקל. הקמפיין יתוקשר על גבי שלטי חוצות, מקומונים, מגזינים ודיוור אישי.
לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי "מידי חודש מבקרים באאוט לט הרצליה למעלה מ-150,000 איש ו-90% מהמבקרים רוכשים בסכום ממוצע של כ-200 שקל לאדם. מרכז האוט לט מציע עודפי יבוא ויצוא של מיטב המותגים בארץ ובחו"ל במחיר ממוצא של 50 ₪ לפריט,בין המותגים: ורסאצ'ה, הגרה, נעלי רוקפורט ובירקנשטוק, לי קופר, קסטרו, פוקס, הוניגמן נשים ועוד.
נדיר מוסיף "חברי מועדון הלקוחות "שופינג" של קבוצת קניוני עזריאלי נהנים גם באאוט לט הרצליה מהנחות נוספות בחנויות המועדון.
קבוצת קניוני עזריאלי המונה 6 קניונים מהמוצלחים במדינת ישראל פיתחה קונספט ייחודי של מרכז עודפי מותגים. אוט לט הרצליה ממוקם בהרצליה פיתוח והוא פתוח גם בימי שבת ומרכז אליו את עודפי החנויות המובילות בכל קניוני עזריאלי במהלך כל השנה.