בנק ההשקעות אינווסטק יהיה המפרסם הראשון בישראל בטכנולוגיית הפרסום החדשה INNERSPOT מבית וואלה! מדיה גרופ.
בנק ההשקעות אינווסטק יהיה המפרסם הראשון בישראל, שיעשה שימוש בטכנולוגיית הפרסום החדשה מבית וואלה! מדיה גרופ, קבוצת המדיה של וואלה! תקשורת - INNERSPOT: מודעת פרסום בולטת, ובעלת עיצוב חדשני, שתמוקם במרכז כתבות התוכן והחדשות במדורים השונים באתר וואלה!.
ה- INNERSPOT משווק כמוצר פרימיום, באמצעות דיוור ישיר, ללקוחות נבחרים בוואלה!
ה- INNERSPOT מתפרס על חלון גדול באמצע הכתבה, מאופיין בדומיננטיות ובבולטות ללא הפרעה לגולש בעת קריאת הכתבה. בניגוד לבאנר ה"קלאסי" ניתן להעביר באמצעותו מסר פרסומי ללא צורך במעבר של הגולש לאתר המפרסם. זהו מניע לפעולה מהמעלה הראשונה עבור קהל המבקרים, הקורא את הכתבה האמורה.
מימדי ה- INNERSPOT מאפשרים יצירת מצגת פרסומית מלאה למוצר/מותג כולל שימוש באמצעי תצוגה אינטראקטיביים כגון פלאש, DHTML ועוד. מוצר דומה הושק בהצלחה לפני כשבועיים באתר הבינלאומי CNET. וואלה! הוא ככל הנראה האתר השני ברשת המשיק מוצר פרסום חדשני מסוג זה.
מוצר הפרימיום החדש מתוסף לרשימה גדלה והולכת של מוצרי פרסום יעילים, חדשניים ומקוריים, המוצעים על-ידי וואלה! מדיה גרופ ללקוחותיה. מוצרים אלה מפותחים במסגרת מערכת הפרסום ותכנון המדיה החדשה, של וואלה! מדיה גרופ.
גם ה- INNERSPOT כמו כל מוצר פרסומי בוואלה! שנתמך במערכת ניהול הפרסומות של החברה, מאפשר למפרסמים לפלח את קהל המטרה ולקבל דו"חות מקוונים לניהול ובקרה של הפרסום שלהם.
פיני גורן, סמנכ"ל המכירות בוואלה! אמר כי "ה - INNERSPOT הוא פתרון אפקטיבי לקידום המטרות השיווקיות של המפרסמים. הראשוניות, הבולטות והחדשנות של מודעות הפרסום מביאות לניצול תועלות המוצר החדש באופן מקסימלי".
אודות וואלה! מדיה גרופ
וואלה! מדיה גרופ מקבוצת וואלה! תקשורת מתמחה בשיווק ומכירת מדיה בערוצי תוכן צרים ורחבים באינטרנט, בערוצי פס רחב, ברדיו ובמכשירי קצה ניידים. לוואלה! מדיה גרופ נסיון מצטבר של למעלה מ-800 קמפיינים. וואלה! הוא פורטל האינטרנט הפופולארי בישראל, ומבקרים בו מדי שבוע כ-500,000 גולשים (למעלה מ-850,000 גולשים בחודש).