חברת נתיבי איילון מדווחת כי מאז עלייתו של אתר האינטרנט של החברה, בנובמבר 2003 ועד לסוף פברואר 2005 נרשמו 1,600,000 כניסות של מבקרים לאתר, כאשר ממוצע הכניסות לחודש הוא 100,000.
הסיבה העיקרית לכניסת מבקרים לאתר חברת נתיבי איילון היא האפשרות לקבל בזמן אמת מידע אודות מצב התנועה בכביש הן בחיווי גרפי וטקסטואלי והן באמצעות צפייה במצלמות ווידאו (הפועלות 24 שעות, 7 ימים בשבוע) וממוקמות לאורך ציר האיילון.
מספר הפניות למצלמות החברה עומד על 7,400,000 כאשר הממוצע החודשי הוא 462,000 פניות. המצלמות הפופולאריות, אליהן נרשם מספר גבוה יותר של פניות, הן אלה המוצבות במחלפים: ההלכה, רוקח וארלוזורוב, אשר מכסות את הקטע העמוס ביותר בנתיבי איילון: מחלף השלום - מחלף ההלכה.
המצלמות הפחות פופולאריות הן אלה שמוצבות במחלפים: וולפסון, השלום והרצליה.
אתר האינטרנט של חברת נתיבי איילון הנו אתר תחבורה, מהמתקדמים מסוגו בעולם. האתר מאגד מידע טקסטואלי (כולל תמונות, סקיצות ומצגות) אודות החברה ואודות פרויקטים שונים המבוצעים ע"י החברה במטרופולין דן המורחב (חדרה מצפון ועד ראשון לציון בדרום, מודיעין במזרח ועד ת"א-יפו במערב).
כמו-כן, מוצגים באתר: מפת פלאש המתארת בצורה גראפית את מצב העומס בנתיבי איילון, מבזקי תנועה מעודכנים בזמן אמת ובאופן אוטומטי (משלטי הבקרה), וכאמור, שידור והפצת וידאו חי ממצלמות הפזורות לאורך דרך נתיבי איילון באיכות שלא נראתה כמותה בארץ ובעולם באתרי תחבורה.
לדברי אריה בר, מנכ"ל חברת נתיבי איילון: "אנו מרוצים מהיענות הציבור לאתר ורואים בו כלי עיקרי, חכם ואיכותי המאפשר לנו לתת שירות לציבור. מערכת בקרת התנועה של החברה, העוקבת אחר המצלמות, מאפשרת ניצול מרבי של דרך מס' 20 (ציר נתיבי איילון) וניהול התנועה באמצעות מערכת מידע מתקדמת המבוססת על טכנולוגיה חדשנית ואשר נועדה להקל במצבי עומס ולשפר את זרימת התנועה ואת רמת הבטיחות בנתיבי איילון".