X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אזימוט
▪  ▪  ▪

ספקית מובילה של ציוד, פתרונות ושירותי בדיקה עומדת להיות לספקית המורשית של פלטפורמת הבדיקות זוכת הפרסים של אזימוט, W-Series 802.11.
אקטון, מסצ'וסטס, 21 במרס 2005 (עש"ת-ביזנסווייר) -אזימוט מערכות (Azimuth Systems, Inc), חברה חדשנית של מערכות בדיקה לרשתות אלחוטיות אוטומטיות וגמישות הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם הפצה עם בינת אלקטרוניקה, ספקית ערך מוסף מובילה של ציוד, פתרונות ושירותי בדיקה לתעשיות התקשורת והאלקטרוניקה המתקדמות בישראל. באמצעות שותפות זו מרחיבה אזימוט את פעילותה לשוק המזרח התיכון, מחזקת את מעמדה כספקית עולמית מובילה לבדיקת רשתות אלחוטיות ופתרונות לתיקוף ביצועים (performance validation). השותפות מקנה לבינת את הזכויות הבלעדיות למכור את פלטפורמת הבדיקה W-Series של אזימוט בישראל.
"תעשיית ההיי-טק הישראלית מובילה בעולם ביכולתה להציג פתרונות טכנולוגיים חדשניים ואיכותיים. ספקי המערכת והמוליכים למחצה שלנו מתמודדים באופן רגיל עם האתגרים הנובעים מהצורך באספקת מוצרים באיכות גבוהה יותר ללקוחותיהם בתוך זמן הגעה קצר יותר לשוק", אמר ישראל לביא, מנכ"ל בינת אלקטרוניקה. הוא הוסיף: "כספקית מובילה של ציוד, פתרונות ושירותי בדיקה בישראל, אנו שמחים לשתף פעולה עם אזימוט כדי לספק לשוק המזרח התיכון מוצר מדף המהווה פתרון בדיקת רשת תקשורת מקומית אלחוטית (WLAN) אלחוטית מוכח, אשר ישפר את יעילות הבטחת האיכות ויזרז את מחזורי הפיתוח".
"כחברה חדשנית בתחום מערכות בדיקה לרשתות אלחוטיות אוטומטיות, מוטלת עלינו האחריות לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברות, דוגמת בינת, המובילות בתעשיית הבדיקה והמדידה. בינת מוכרת היטב בזכות התחייבותה לסייע לחברות ישראליות להצליח בבדיקת טכנולוגיות מתקדמות, ואנו סמוכים ובטוחים כי מערכת היחסים האסטרטגית שלנו תועיל לא רק לקהילה המשגשגת במזרח התיכון, אלא אף תתרחב לתעשייה האלחוטית העולמית בכללה", אמר פיט פגלייה (Pete Paglia), מנהל מכירות אירופה באזימוט.
פלטפורמת Azimuth W-Series היא פלטפורמת הבדיקה התקנית הראשונה בתעשייה לביצוע בדיקות ברמת המערכת של נקודות גישה (Access Points) אלחוטיות 802.11, של נקודות קצה ושל מכשירים אחרים. מערכות ה-W-Series תוכננו כפלטפורמת בדיקה לרשת תקשורת מקומית אלחוטית, המהווה מוצר מדף, והן מקנות את היכולת לבצע קונפיגורציה של מערכת WLAN (רשת תקשורת מקומית אלחוטית) שלמה ב-bench top chassis, המתוכננת לשליטה ולבידוד מלא של RF. הגמישות ויכולת התכנות (programmability) של ה-W-Series מאפשרות ביצוע הערכה כוללת של ציוד LAN אלחוטי בתנאי ניידות שונים ובדפוסי תעבורה שונים. היא מאפשרת גם ניתוח מדויק של התוצאות. המערכת מציעה סביבה אידאלית לביצועsoftware design validation ולבחינה של פונקציונאליות אלחוטית מתקדמת וביצועים, ובכלל זה של תקני ה-IEEE העדכניים ביותר.
בינת אלקטרוניקה
מאז הקמתה ב-1988 כחלק מקבוצת בינת, התפתחה בינת אלקטרוניקה לספקית ערך מוסף מובילה של ציוד, פתרונות ושירותי בדיקה לתעשיות האלקטרוניקה והתקשורת המתקדמות בישראל. בינת אלקטרוניקה מייצגת יצרניות מובילות בעולם לבדיקת טכנולוגיות תקשורת, החל בטכנולוגיות בסיסיות וכלה במתקדמות, מהשכבה הפיזית לשכבת היישום, ולמטרות בדיקה מגוונות דוגמת ביצועים, התאמה (conformance), ניתוח פרוטוקול, הדמיה, ביצוע רשת מקצה אל קצה, ניהול, פתרון בעיות ועוד. למידע נוסף אנא בקרו באתר האינטרנט [קישור]
אזימוט
אזימוט מערכות (Azimuth Systems, Inc.) (www.azimuthsystems.com) היא חברה חדשנית בתחום פתרונות הבדיקה לתקשורת נתונים אלחוטית. ה-W-Series של אזימוט, פלטפורמת הבדיקה 802.11 הראשונה בתעשייה, מובילה בפתרונות בדיקה לנתונים אלחוטיים על ידי כך שהיא מאפשרת לספקי מערכות ומוליכים למחצה לספק ללקוחותיהם מוצרים באיכות גבוהה יותר, בזמן הגעה קצר יותר לשוק. מקום מושבה של החברה באקטון, מסצ'וסטס, והיא מובילה בהגדרת מדדים ביצוע מקובלות של תקשורת נתונים אלחוטית ושל סביבות בדיקה. אזימוט נוסדה ב-2002, ורשימת משקיעיה כוללת משקיעים מכובדים דוגמתKodiak Venture Partners ו-North Bridge Venture Partners.

תאריך:  22/03/2005   |   עודכן:  22/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il