X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

חברת סלקום ולהקת משינה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בתחום התוכן המוסיקלי לפלטפורמת הסלולר של סלקום. זוהי הפעם הראשונה בה להקת משינה מאפשרת לגורם סלולרי לעשות שימוש בתכנים המוסיקליים והויזואליים שלה - תכנים ישנים ותכנים חדשים כאחד.
משינה בסלקום
ההסכם כולל את כל מערך השימושים הסלולרים וביניהם: שידור כל השירים, הקליפים והתמונות הנמצאים בבעלות הלהקה במלואם או כנגזרות מסוג רינגטונים, טרוטונים, קבצי MP3 - הורדת השירים במלואם למכשירי סלקום כקובץ MP3, וידאו - הורדה של קליפים או צפייה בקליפים באמצעות מכשירי סלקום, שירות IVR - האזנה לשירים באורך של עד 60 שניות, באמצעות שירות קו IVR, שיר המתנה - השמעת שיר נבחר מהשירים בעת המתנה לשיחה, שליחת שיר - הורדת שיר נבחר מהשירים, למשלוח כדוגמת שיר יום הולדת, ברכה וכד'.
אייקונים - הורדת תמונות של חברי להקת משינה למסך מכשירי סלקום. מוצר פאנקי - אפשרות הורדת כל אחד מפריטי התוכן הנזכרים לעיל, ישירות למכשיר הסלקום ומענה קולי - השמעת שיר נבחר (או קטע משיר), מהשירים, בעת המתנה למענה קולי. כרטיס פאנקי מיוחד עם שירי הלהקה, מאלבומה הראשון ועד הנוכחי ישווק בלעדית בסלקום החל מה-1.5.05.
משינה האלבום החדש
הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש יצא לתחנות הרדיו ב-4.4.05. במקביל יושק השיר הראשון בסלולרי וניתן יהיה להאזין לו החל מיום הוצאתו לתחנות הרדיו.
האלבום החדש, ייצא לחנויות התקליטים ב-21.5.05. ואולם החל מה-13.5 ועד ל-20 במאי, במהלך שבוע ימים יימכר האלבום החדש בלעדית בנקודות השיווק של סלקום במהדורה מוגבלת עם חתימת חברי הלהקה.
משינה על הבמה
ב-21.5.05 ייצא האלבום החדש, את יציאתו ילווה סיבוב הופעות. שישה מופעי הבכורה יהיו עבור לקוחות סלקום בלבד. ההופעות יתקיימו בבית החייל בתל אביב שיוסב להיכל הופעות של משינה ויכלול תפאורה ואבזור מיוחדים. לאחר מופעי הבכורה תקיים הלהקה עוד מספר הופעות בבית החייל, לאחריהן תצא להופעות בארצות הברית ותשוב להופעות קיץ.
בועז בן ציון, מנהל להקת משינה, מסר כי "הלהקה גאה להצטרף לפלטפורמה החדשנית והייחודית של סלקום ולהיות פורצת הדרך בתחום זה בישראל. אמנים בכירים בעולם כמו להקת U2, רובי וויליאמס, ג'נסיס ואחרים השיקו אלבומים מלאים בפלטפורמות סלולריות בעולם ומשינה תהיה הראשונה לעשות זאת בישראל. הפלטפורמה הסלולרית היא מבחינתנו ערוץ שיווקי חדש ומעניין ואנו מאמינים בו מאוד".

תאריך:  29/03/2005   |   עודכן:  29/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il