חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל החלה בקמפיין לשווק מכונית המולטיפלה בצורתה החדשה, תחת הכותרת: תמיד יש מקום לעוד...
מולטיפלה החדשה. קטנה מבחוץ, ענקית מבפנים עם 6 מושבים מפנקים.
המולטיפלה היא המכונית המרווחת ביותר בשוק המכוניות מסוגה, היא עברה שינוי חזותי אשר הפך את חזיתה לעדינה ומעוצבת יותר. למכונית, שאורכה כ-4 מטר, יש חלל תא נוסעים מרווח מאוד ותא מטען מרווח. המולטיפלה מסיעה, בנוסף לנהג, עוד חמישה נוסעים במושבים מרווחים ביותר (2 מלפנים ו-3 מאחור).
עיצוב המולטיפלה זכה לשבחים בכל העולם והיא מוצגת במוזיאון לאומנות מודרנית (MOMA) בניו יורק.
הקמפיין למוטפילה החדשה, מבית היוצר של פרסום עופר & הרץ כולל מודעות בעיתונות היומית והכלכלית.
מנהל השיווק של פיאט בישראל, אורן חסון, אמר כי הוא בטוח שהמולטיפלה החדשה תזכה לאהדה רבה בישראל. "יותר צרכנים בישראל מזהים את הפוטנציאל של המכונית להסיע 6 אנשים (נהג ו-5 נוסעים) ובנוסף לקוחות שרכשו מולטיפלה בעבר הפכו "מכורים" למכונית ויחליפו אותה בחדשה." אמר חסון.
משרד פרסום: עפר&הרץ
קופירייטר: אילן לזרוביץ
ארט ומנהל קריאייטיב: רוני הרץ
מנהל לקוחות: עפר להבי
סופרוויזר: יעל הר-צבי
תקציבאית: קרן כהן
מנהלת פרסום: נעמה מגרי"ל