X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שופינג.קום
▪  ▪  ▪

שופינג.קום (סימול בנאסד"ק: SHOP), מובילה עולמית לקניה השוואתית באינטרנט, הכריזה היום על השקת Shopping.com בצרפת. זהו צעד משמעותי בבניית שוק באירופה, שללקוחותיו יסופק המידע שהם זקוקים בכדי למצוא, להשוות ולקנות מוצרים מבלי להתחשב בהבדלים הקשורים למיקום גיאוגרפי, שפה או מחיר.
לקוחות שיכנסו כיום לשופינג.קום צרפת ([קישור]) יכולים להשוות הצעות מחיר בין מדינות שונות, כאשר האתר מבצע אוטומטית המרות של שפה ומטבע, ומחשב עלויות משלוח.
במקביל, לגופי סחר תיווצר הזדמנות להגדיל משמעותית את בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלהם ולהגיע ליותר מ-98 מיליון אירופאים המבצעים קניות מקוונות (מקור: Jupiter 2004).
שופינג.קום כבר הבטיחה את ייצוגם באתר של כמה מהקמעונאים הגדולים והידועים ביותר בצרפת, עם מאות קטגוריות - החל ממושבי ילדים לרכב וכלה בטלפונים סלולריים. בין הקמעונאים ניתן למצוא את: La Redoute מקבוצת PPR בתחום הביגוד; Pixmania בתחום מוצרי אלקטרוניקה; Apple computers; ו-Chateauonline - אתר לקניית יינות מהגדולים באירופה. מקורם של כ-20% ממוצרי הצריכה בצרפת הוא ממדינות אחרות. מספר זה צפוי כמעט להכפיל את עצמו עד סוף השנה.
אולריך ג'רום, מנהל Pixmania בצרפת, בריטניה וסקנדינביה, אמר: "Pixmania הייתה תמיד פאן-אירופאית מבחינת היקפי פעילות, ושמה דגש על התאמה מרבית ללקוחות בכל מדינה ומדינה. שופינג.קום מביאה לאירופה ניסיון עשיר באספקת מידע מדויק וחיוני לקונים ברשת. מובילותה ועושר התכנים שהיא מציעה יאפשרו לגופי סחר, דוגמת Pixmania, לקבל הפניות איכותיות של קונים ברשת לאתרים שלהם".
שופינג.קום היא אתר לקניה מקוונת מקמעונאים בעלת שיעור צמיחה מהגבוהים בארה"ב. התרחבות בינלאומית מהווה גורם חשוב לתנופה המתמשכת של החברה, עם השקעה בהתרחבות הבינלאומית בסך של יותר ממיליון דולר ברבעון הראשון וכ-10-8 מיליון דולר בכל שנת 2005. השקת שופינג.קום בצרפת מתבססת על הצלחת החברה בבריטניה בארבע השנים האחרונות, כאשר שופינג.קום נמצאת במקום השני בין אתרי הקנייה ההשוואתית (מקור:Neilsen NetRating, January 2005).
"נוכחות שופינג.קום בצרפת תיצור מהפכה בתחום הקנייה המקוונת ותסייע למימוש חזון השוק האירופאי המשותף". אמר דן ציפורין, יו"ר ומנכ"ל שופינג.קום. "הכרזה זו מספקת לגופי סחר אפשרות להגיע לקהל רחב בהרבה, תוך מתן הזדמנות ללקוחות בצרפת לחוות קנייה מקוונת המשלבת קלות שימוש עם מידע עשיר מאין כמוהו על מוצרים וספקים".
שופינג.קום היא אתר הקנייה המקוונת השלישי בגודלו מבחינת תנועת גולשים בארה"ב (אחרי eBay ואמזון) עם כ-20 מיליון מבקרים מדי חודש (מקור: comScore Media Metrix). הייעוד של החברה הינו לשנות את הדרך לקניה ומכירה מקוונת באמצעות אספקת מידע נרחב ללקוחות - החל מגופי סחר, מותגים, הגדרות ומחיר מוצר, וכלה בזמינות וחוות דעת. המידע מותאם לפי הגדרות המשתמש. הבחירה המושכלת הופכת את הגולשים לקונים, ויוצרת למעשה את אחד מערוצי המכירה המקוונים היעילים ביותר שיש.
אודות שופינג.קום
שופינג.קום הינו שירות השוואה מוביל לקניות באינטרנט. החברה אוספת מידע ונתונים על מוצרים וגופי סחר מהאינטרנט, מארגנת אותו לקטלוג מתקדם, ומציגה את המסקנות לצרכנים באמצעות ממשק ידידותי למשתמש. שופינג.קום הושקה בשנת 2003 כמותג שעבר מיצוב מחדש לאחר מיזוג של חברת Dealtime.com הישראלית - שנוסדה ב-1997 ו-Epinions.com האמריקאית - שנוסדה ב-1999.

תאריך:  31/03/2005   |   עודכן:  31/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il