חברת ביטוח ישיר משיקה קמפיין חדש לטלוויזה
תחת הסיסמא: "במקום לסמוך על המזל, חסוך על בטוח..."
הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליון שקל, הופק על ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי ויכלול פרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט ויעלה לתקופה של ארבעה שבועות.
חברת ביטוח ישיר מעלה קמפיין חדש תחת הסיסמא: במקום לסמוך על המזל, לך על בטוח. הקמפיין יעלה לתקופה של כארבעה שבועות ויכלול פרסומות בטלוויזיה ברדיו ובאינטרנט. עלות הקמפיין מוערכת בכ-1.4 מיליון שקל והוא הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
על סרטון הטלוויזיה החדש
הסרט החדש הינו סרטון אנימציה המציג גרלת מספרי המזל שהם, רובם ככולם, המספר 5. ברקע אנו שומעים את הקריין שאומר: "במקום לסמוך על המזל, לך על בטוח ותוכל לחסוך עד 25% מהוצאות הביטוח המקיף לרכב. ביטוח ישיר - לא רק בגלל המחיר"
על האסטרטגיה העומדת מאחורי הקמפיין של ביטוח ישיר:
ערן וולף - סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בביטוח ישיר אמר בנושא כי: "מטרת הקמפיין להגביר את המודעות בציבור למדיניות של חברת ביטוח ישיר בדבר ההוגנות והמחיר האטרקטיבי של החברה, תוך שימוש במקוריות ובהומור כבכל הקמפיינים שלנו".