X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקאל
▪  ▪  ▪

סקאל תפנה לראשונה באופן ממוקד לקהל יעד פוטנציאלי נוסף:
תיירים ותושבי חוץ שאינם חייבים בתשלומי מיסים על קניית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בדיוטי פרי שמחירם לצרכן מעל 200$.
תתמקד בתחילה בקטגוריית הפלזמות וה - LCD ותדגיש את הרווח הממשי המוצע לצרכן בקנייה במחירי דיוטי פרי ללא תוספת המיסים.
בנוסף משיקה שירות חדש בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי המציע אפשרויות אריזה ושילוח לחו"ל.
קובי סקאל: "כחלק ממדיניות ששמה דגש על העובדה כי מחירי המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי הינם מהנמוכים בעולם, החלטנו למנף את המסר ולפנות לקהל יעד פוטנציאלי שאינו חייב בתשלומי המיסים ויכול ליהנות ממגוון המוצרים במחירים ללא תחרות, ללא מכס וללא מע"מ..."
לאחר שהתמקדה סקאל דיוטי פרי בהעברת המסר לצרכן הישראלי כי חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי הינה האטרקטיבית בישראל, פונה החברה לקהל יעד נוסף, תיירים, תושבי חוץ וישראלים שרוצים להעביר מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לחו"ל כמתנה לקרובים, לבתים בחו"ל וכד, ואינם חייבים בתשלומי מיסים ומע"מ.
בפנייה לקהל היעד, תתמקד סקאל בתחילה בקטגוריית הפלזמות וה - LCD שמחירי הדיוטי פרי שלהם (דהיינו ללא תשלומי מיסים ומע"מ) הינם מהנמוכים והאטרקטיביים בעולם, ותחדד את המסר כי הקנייה במחירי סקאל דיוטי פרי הינה מהמשתלמות בעולם, תוך הצגת שני תגי מחיר לכל מוצר: מחיר דיוטי פרי בדולרים (ללא מיסים) ומחיר דיוטי פרי כולל מיסים ומע"מ. ההפרש בין שני תגי המחיר עומד על כ - 20% מהמחיר בדיוטי פרי ו-40% מהשוק המקומי, פער הנחשב למשמעותי ביותר בקטגוריה זו.
כחלק מהמהלך משיקה סקאל שירות חדש בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי - שירותי אריזה, שמירה ושילוח המתאימים הן לצרכנים שמעדיפים לקחת את המוצר איתם, הן לצרכנים המעדיפים לבצע שילוח עצמאי בשלב מאוחר יותר והן לצרכנים המעדיפים להשתמש בשירותי השילוח של סקאל. מחירי שילוח לדוגמא באמצעות סקאל:
טלוויזיה עד 30 אינץ' - 100$.
טלוויזיה מ- 32 אינץ ומעלה - 150$.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: "המסר העיקרי שאנו רוצים להעביר הוא שניתן בעצם לקנות לכל העולם במחירי דיוטי פרי, תוך ניצול האפשרות לקניית מוצרי חשמל והאלקטרוניקה ללא תשלומי מיסים, דהיינו במחירים שאינם ללא תחרות בעולם ועל אחת כמה וכמה בישראל".
לדבריו: "מהלך זה מהווה המשך למדיניות ששמה דגש על העובדה כי "מחירי הדיוטי פרי" של המוצרים בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל הינם מהנמוכים בעולם, ובעצם מתמקד בקהל יעד פוטנציאלי נוסף המהווה כוח קנייה משמעותי".
עוד הוסיף סקאל כי להערכתו בחצי השנה הקרובה יגדל מספרם של הישראלים התיירים ותושבי החוץ שרוכשים מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מסוג זה בדיוטי פרי, בכ-75%.
הפנייה לקהל היעד החדש תתבצע בנקודת המכירה שם החשיפה של קהל היעד לחנות ולמוצריה היא הגבוהה ביותר, ותיעשה באמצעות שילוט, הצגת מחירי הדיוטי פרי לעומת מחיר הכולל מיסים, פעילות דיוור ישיר פנייה של המוכרנים שיזהו את קהל היעד וכו.

תאריך:  05/04/2005   |   עודכן:  05/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il