חב' "תמי 4" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום למגזר הרוסי להשקת מכשיר ה"תמי בר פמלי", מכשיר המים החדש והמהפכני.
מובילת הקמפיין הינה כתבת הערוץ הרוסי -אנסטסיה מיכאלי.
מר דרור מורד, מנהל השיווק בחב' "תמי 4" מציין, שזו פעם ראשונה שהחב' מעלה קמפיין ייעודי למגזר הרוסי וזאת בעקבות סקר שערכה החב' שמצביע שמודעות לשתיית מים איכותיים ובריאים גבוהה מאוד בקרב המגזר הרוסי.
מר מורד מציין עוד, שההחלטה לבחור באנסטסיה כמובילת הקמפיין נובעת ממחקר שוק שבוצע ושהיא שילוב של מובילת דעת קהל, כוכבת טלוויזיה ודוגמנית לשעבר, ודמותה משדרת מצליחנות, בריאות ואמינות.
היקף הקמפיין כ-1,500,000 שקל.
משרד הפרסום: אבנר חומסקי ורשבסקי.