X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נייס
▪  ▪  ▪

נייס זכתה בחוזה של שירותי הכבאות של העיר ניו יורק לאספקת פתרון מתקדם לשיפור תקשורת החרום בשווי 2 מיליון דולר
הפתרון של נייס ישפר את מערך ההקלטה, האחסון והניתוח של תקשורת החירום של שירותי הכבאות של העיר ניו יורק.
חברת נייס מערכות (NASDAQ: NICE) ספקית עולמית של פתרונות מתקדמים המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות, הודיעה היום כי נבחרה על-ידי iXP Corporation (iXP) ועל-ידי שירותי הכבאות של העיר ניו יורק (FDNY) לספק את הפתרון המתקדם שלה לניהול תקשורת חירום. ההזמנה התקבלה בהמשך להתקנה מוצלחת של המערכת במשטרת ניו יורק. החוזה מוערך בכשני מיליון דולר.
בעקבות מתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר, מבצעים שירותי הכבאות של העיר ניו יורק יורק ו-iXP פעילות מתמשכת להבטחת סטנדרטים גבוהים של אמינות בתשתיות התקשורת שלהם. חברת נייס מערכות נבחרה משום שהיא מציעה את הפתרון האמין והרחב ביותר ללכידה, ניהול ושיחזור של תשדורות קוליות תוך שיפור היעילות של כוחות החילוץ וההצלה ודיוק בשחזור אירועים. הפתרון של נייס יספק לשירותי הכבאות מערכת עם אמינות גבוהה שתאתר ותפיץ מידע במהירות וביעילות העולות על אלה של המערכות הקיימות, תוך שהיא מפחיתה את הזמן והמשאבים הנדרשים לביצוע פעילויותיהם.
"ביצועים משופרים של מערכות התקשורת הם בראש סדר העדיפויות שלנו. נייס מציעה את הפתרון היציב והאמין ביותר, שיסייע לנו לעמוד בסטנדרטים הנדרשים מתקשורת חירום ותפחית את הזמן והמשאבים הדרושים לאיתור, ניתוח והפצת מידע", אמר דון סטנטון, ראש מחלקת מידע בשירותי הכבאות של העיר ניו-יורק.
"תקשורת חירום הינה מורכבת מטבעה, במיוחד בארגון גדול כדוגמת שירותי הכבאות של העיר ניו יורק. הפתרון של נייס מבטיח רמת ניהול והגנה של מידע רגיש באמצעות בקרה ואחסון נתונים מרכזי" אמר כריס ווטן, סגן נשיא, חטיבת הביטחון של נייס מערכות. לדבריו של ווטן עסקה זאת מהווה מדד לשינויים אותם יש לבצע בתשתיות תקשורת החירום של ארצות הברית, שבה צוותי התגובה הראשונה פונים אל נייס כדי לפתור בעיות בוערות של מערכות תקשורת.
אודות נייס מערכות
נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הינה ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים ושירותי ייעוץ המאפשרים לארגונים למצות את הערך החבוי באינטראקציות (תקשורת טלפון, רדיו, אינטרנט ווידאו). פתרונות נייס משפרים ביצועים עסקיים ותפעוליים ואת רמת אבטחה וביטחון.
לנייס למעלה מ 15,000 לקוחות בלמעלה מ-100 מדינות ובין הלקוחות עשרת הבנקים המובילים בעולם ולמעלה מ 65% מהחברות המדורגות ב-Fortune 100.
למידע נוסף אודות החברה: www.nice.com
אודות הפתרונות לבטיחות הציבור של נייס
חטיבת הביטחון של נייס פורסת פתרונות ללכידה, אחסון ואחזור מבוססי רשת של אמצעי תקשורת מכל הסוגים, לרבות קול, וידיאו, פקס, דואל ואינטרנט על גבי רשתות נייחות, ניידות ורשתות IP. הפתרונות המוכחים של נייס לניטור ושיחזור אירועים במערכות מרובות ערוצים מאפשרים לצוותי תגובה ראשוניים ( כוחות חילוץ והצלה ) להגביר את היעילות והדיוק של חקירת אירועים וכן להפיק ערך מהקלטה כוללת, עמידה ואמינה של תקשורת רדיו, טלפוניה ומידע. הפתרונות של נייס כוללים ממשק עם הקלטת מכ"ם, בעל יכולת לכידה וניהול של מאות תקשורות מטוסים קוליות, שמקורן אלחוט, טלפון, אינטרקום או קווים ישירים. מגוון רחב של כלים לניתוח תוכן ולהשמעה מספקים לגופים ממשלתיים ופרטיים הגנה פרו אקטיבית של נכסים רגישים להבטחת שלום הציבור.
אודות .iXP Corp
המטה הראשי של החברה נמצא באזור ההי טק של פרינסטון, ניו ג'רזי. iXP מספקת ייעוץ ניהולי ושירותים משולבים למערכות טכנולוגיה ומידע קריטיות לשימוש של סוכנויות לביטחון הציבור, אוניברסיטאות גדולות ולקוחות מהמגזר הפרטי. מידע נוסף אודות iXP: www.ixpcorp.com

תאריך:  05/04/2005   |   עודכן:  05/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il