X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק בינלאומי
▪  ▪  ▪

בזק בינלאומי יוצאת השבוע במבצע שיווקי גדול, במסגרתו תעניק סכום כספי של עד כחצי מיליון שקל למתקשרים לחו"ל באמצעות החברה. במסגרת המבצע, תיערך הגרלה בה המתקשרים באמצעות 014 של בזק בינלאומי יוכלו לזכות בסכום של 14,000 ש"ח עבור כל דקת שיחה לחו"ל. ההגרלות תתקיימנה מדי שבוע ובמהלך שלושת השבועות הקרובים עד חג הפסח, במשרדי בזק בינלאומי ותנוהלנה ע"י חברת "פרומרקט".
תמי הלוי, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי מסרה היום, כי "המבצע פונה ללקוחות כל החברות ומעודד אותם להתקשר וליהנות מהמחיר המשתלם של בזק בינלאומי לשיחות לחו"ל מחד ולהגדיל את סיכוייהם לזכות בפרס הכספי הגדול מאידך". מנתוני בזק בינלאומי עולה כי שיחה ממוצעת לחו"ל עומדת על 6 דקות, כאשר לקראת החגים נצפית עלייה בכמות ומשך השיחות. "ככל שהלקוחות יתקשרו באמצעות 014 פעמים רבות יותר וישוחחו זמן רב יותר, כך יגדילו סיכוייהם לזכות בפרס כספי גדול יותר" הוסיפה הלוי.
בין התאריכים ה-5 ועד 24 באפריל, יוגרל מדי שבוע זוכה שיקבל עד 140 אלף שקל. המבצע מאפשר ללקוחות כל החברות להשתתף ללא צורך בשיוך או הרשמה. כל שצריך לעשות הוא לחייג לחו"ל באמצעות 014 של בזק בינלאומי.
השבוע יעלה קמפיין טלוויזיה ורדיו באמצעות פרסום אדלר חומסקי ומשרדי הפרסום המגזריים, אשר ימשך כשלושה שבועות, עד ערב החג. הקמפיין, שהיקפו כשלושה מיליון שקל, יתבסס על סרט חדש של המאפיה, המלווה את מותג 014. בסרטון רואים את המאפיונר מקבל שיחת טלפון ממוטקה מהקיבוץ וכאשר חבריו שואלים אותו "what's the problem?" הוא אומר -"He said Hag Sameach"" בהמשך הסרטון, מוזמנים הלקוחות להתקשר באמצעות 014 ולהיכנס להגרלה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב: יניב קציר
ארטדירקטור: יעל גרסון וערן טלמור
קופירייטר: יעל קורן ואריאל אילין
מנהלת לקוחות: מיכל נשיב
סופרוויזר: עופר ברנר
תקציבאית: עדי דוידזון
מפיקת משרד: נגה שגיא

תאריך:  05/04/2005   |   עודכן:  05/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il