X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון גבעתיים
▪  ▪  ▪

קניון גבעתיים שנפתח לפני כשלושה שבועות בהשקעה של 360 מיליון ש"ח וכולל 131 חנויות מדווח על רמות פדיון המגיעות ל- 750 דולר למ"ר ויותר.
קובי סקאל סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל המפעילה 5 חנויות אופנה בקניון, בשטח של כ-1,000 מ"ר, ביניהם את: סקאל ספורט, סקאל קידס, אמפוריום, ניין ווסט, ועוד. מוסר כי פתיחת הקניון התחילה ברגל ימין וכי נתוני הפדיון המצוינים מצביעים על כך שקניון גבעתיים עתיד להיות אחד הקניונים המובילים בארץ. גם רשתSPORT KBM המפעילה את סניף נייקי בקניון גבעתיים בשטח של 130 מ"ר מדווחים על פדיון של כ-800 דולר למ"ר.
גיל פונדיק, מנכ"ל הצורפים אומר כי "לרשת הצורפים ניסיון מצטבר בפתיחת חנויות בקניונים ותופעה של תנועת מבקרים כזאת עוד לא היה באף קניון בישראל". לדבריו: "קצב הרכישות מצוין ולא נרשם כמותו באף פתיחת קניון אחר בישראל".
יעקב הוניגמן, מבעלי קבוצת הוניגמן, המפעילה בקניון גבעתיים 3 חנויות אופנה את: הוניגמן, TNT והוניגמן קידס מוסר כי הפדיון בגבעתיים מציב את הקניון הוא בין שלושת הקניונים המובילים בישראל. לדבריו: "קבוצת הוניגמן מעוניינת שהקניון יפתח בשבת כי אני מאמין שהפדיונות בקניון גבעתיים יהיו מהגבוהים ברשתות אותן הקבוצה מפעילה".
מאיר רסין, מנכ"ל רשת אופטיקנה מדווח על פדיון של כ-750 דולר למ"ר. לדבריו: "קצב המכירות בחנות בקניון גבעתיים הינו ברמה של החנויות המובילות בקניונים מובילים וביום שישי האחרון נרשמה מכירה של למעלה מ-120 פריטים". חנויות אופטיקה נוספות בקניון דווחו על פדיון דומה וחנויות לאביזרי אופנה דיווחו על פדיונות של 850 דולר ויותר".
שמואל רפפורט, מנכ"ל קניון גבעתיים מוסר: "חנויות המזון המהיר מדווחות על פדיון מעל 1,500 דולר למ"ר.
עוד מסר רפפורט כי רשת סופר - פארם הודעה כי היא מתכוונת להוסיף שתי קופות רושמות לסניף הדגל שנפתח בקניון גבעתיים על מנת לספק את רמות הביקוש הגבוהות ולהקל על שירות הלקוחות.
לדברי שמואל רפפורט: "הנהלת הקניון צפתה לעמוד ביעדים שהציבה לעצמה כבר בחודש הראשון, להערכתו ההצלחה נובעת מתפיסת הקניון כמרכז קניות ארצי ומשרת מבקרים מכל קצוות הארץ ולא רק את אוכלוסיית גבעתיים וכן גם בשל פתיחת הקניון לפני חג הפסח. עוד מסר רפפורט כי עד כה ביקרו בקניון למעלה מ-600 אלף איש".
קניון גבעתיים הנמצא בבעלות חברת שיכון עובדים, כולל 22,100 מ"ר של שטחי מסחר, פנאי ומשרדים ועוד כ-19,000 מ"ר של שטחים ציבוריים פנימיים. שטחו הכולל של הקניון כ-90,000 כולל מפלסי חנייה.
הקניון כולל כאמור 131 חנויות המשתרעות 3 קומות מסחר, תמהיל החנויות מציע מענה אופנתי מקיף וכולל רשתות עוגן כמו: סקאל, אופטיקנה, הוניגמן, קואופ, מקדונלדס, קסטרו, גולף אנד קו, סטימצקי ועוד

תאריך:  11/04/2005   |   עודכן:  11/04/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il